Eskiden çok güzel çizerdim ama bayadır kalem kağıt alıp çizmiyordum unuttum mu acaba resim çizmeyi? Yetenek unutulur bir şey mi? 


Tekrarla ilgili, bence iyi sadece sanki kalemi biraz bastırmışsın? sık çizim yaparsan daha da iyi hale gelir , bende ara vermiştim yeniden başladım daha iyi şuanda ilkine göre. normal yani öyle hissetmen
gözler ve kaşlar mükemmel olmuş benden daha yeteneklisin o kesin ben yüz dahi çizemiyorum senin zayıf noktaların burun dudak çene ve saç kalmış biraz daha uğraşsan resim üzerinde harika olur devam
Aradan 3 yıl geçse de performansımdan hiçbir şey kaybetmedim. Hâlâ yetenekliyim. Bence unutulmaz.
Cevap
21Cevap
bazı yeteneklere bu olabiliyor örneğin çok iyi piyano çalardım fakat biraz ara verince reflekslerim kayboluyor kötü bir his ya ama çizim gayet güzel ben asla öyle çizemem :D
Yetenek unutulmaz. Sönen ateşin küllenmesi gibidir. Hararsan tekrar ateş yanar. Yetnekte öyledir. Ama alıştırma dönemi illaki olacaktır.
Yooo çok kötü değil bu arada yetenek unutulmaz sadece uzun zamandır çizim yapmadığın için sana farklı gelir
çok kötü olmamış ama daha iyi olması için çok çalışman lazım
Eskiden çok iyi çizerdim işte şimdi çizemiyorum
zaman ver kendine ya da duygu durumlarını düzelt
Evet yetenek unutulan birsey, devam edilmedigi surece köhnelesen bir durum.
Adamlar çöp adam çiziyor sen surat çizmissin bence yadirgama
Senin gözünde kötü gözükebilir çünkü o yeteneğe sahipsin ama gayet güzel bir çizim
Valla onu bunu bilmem ama resimdeki kıza aşık oldum sanırım 😍
Yetenek önemlidir ama her şey pratik ile keskinleşir. Biraz el alışkanlığı ile eskisinden daha güzel çizimler yapacağınıza eminim.
Ben de resim ciziyorum aşkım sadece karar kalem mi ciziyorsun
Her begendigim kiz icimde kalsin zaten nefret ediyorum hepinizden
Butun kizlar beni reddederse yari yolda birakirsa umursamazsa boyle psikopat baglarim işte hala da umursamiyorsunuz keyfiniz bilir 😂
Soruna attigim begeniyi de geri aldim
Sen kimsin ya? ilk önce terbiyeli konuş. Klavye artistliği yapmak çok kolay karşımda demeye yüek ister ama onu farkedecek gt yok sizde.
unutmak değil de körelme çizdikçe tekrar düzelir :)
Kötü değil bence güzel görünüyor.
Ya bu çizim çok güzel ama
Benim kapaktaki hale gelir zamanla.:))
Sen mi cizdin cadi :)
Unutulmaz demek ki yetenek yokmuş
çizimin üzgün duruyo.
Yooo malzeme bu , daha iyisi çıkmaz ki
Beni çizmediğin için hiç sevmedim.
Şımarık
Şımarık mı
Gorusumu kaldirma
Bir sg artık mk
Kes lan
severim belanı bak ben furkana benzemem adam ol göt
Sitir git ağlama mk malı
Sikktir lan ordan alfa seni
Kodumun cocugu ilgiye doyuruyolar seni bana cevap vermeye tenezzul etmiyor kasarlar
Sana bir koyarım Allahına kavuşursun klavyedrn bana artislik yapma götüm sürekli insanları taciz ediyon ama belanı benden bulma harbi diyorum skrm belanı
Defol lan ordan kimse bana bakmazsa boyle olur işte senle konusuyolar seviyolar seni tabi 😀
Uzaa
Neresi kötü lannn
Bu mu kötü
Güzel
Moralin bozuktur
Unutulmaz korelir
Güzel
Hayr yetenek duruyor. Sadece elin soğumuş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?