Geleceğe Dönüş 1
Geleceğe Dönüş 2
Geleceğe Dönüş 3
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
B dedim ama 1. film de bir o kadar güzeldir. Her iki filmde de Marty'nin yataktaki uyanma sahneleri en sevdiğim sahnelerdir. İkinci filmin altyazı dosyasından alıntı:
- Anne. Sen misin anne?
- Sakin ol Marty.
-Korkunç bir kabus gördüm. Korkunçtu.
-Neyse, artık emniyettesin ve 27. katımızdasın.
-27. kat mı!
Bütün seri candır ama 1. filmin tadı başkaydı =) Ayrıca ciddi anlamda delorean hastasıyımdır =) link Türkiyede olmadığını biliyorum ben alırsam ilk olur
Hepsini severek izlemiştim ama sanki 2 ve 3 daha güzeldi..
hepsi. ben o çocuğa aşıktım zaten :)
teşekkür ederim
Cevap
23Cevap
D hepsi... Onyüzbinmilyon defa seyredebilirim :)))))))
birincisi cok heyecan vericiydi. Bence hepsi cok guzel:D arada bir seveerek izlerim hepsini... Ama ucuncu cok guzel mesajlar icerdigi icin 3 dedim ben...
1'incisi sonra 2 sonra 3
2. de olaylar daha karmaşık. biraz fanatastik.
1 de ise çok sade ve çok güzel. daha duygusal sahneler var. atmosferi filan daha iyi.
Bu filmin başlığını çeviren çevirmenlerin Allah belasını...Geleceğe Dönüş nasıl bir anlatım bozukluğudur..Hiç gitmediğin bişeye nasıl döneceksin? Geleceğe gidiş olmalıymış.. :))) Tercihim Geleceğe gidiş 1 :))
en yaratıcı ve güzel olan 2. siydi bence. Michael J. Fox'un parkinson hastası olmasına üzülmüştüm:( hastalanmasaydı serinin 4-5-6 diye gidecekti.
hepsi farklı ve güzeldi fakat ilk filmde annesinin gençlik çağına gitmesi oldukça ilgi çekici ve eğlenceli gelmişti.
hepsi güzeldi tabi ama ilkinin heycanı bir başkaydı..
2 en iyidir ama ayırmamak lazım seri halinde seri şekilde sindirilmelidir.
o tür film hoşuna gittiyse şu filmide seyret baya iyi bi film:zaman tüneli
İzlemedim, ilk defa senedene duyuyorum. İlkler başkadır. A.
izlemedim ilk senden duyuyorum.
olabilir...
1 ve 2 serisi zaten birbirini tamamlıyor bu ikisini çok seviyorum 3 ise daha eskiye gidiyor alakası pek yok.
aynen hepsi güzel ama hep üçüncünün arkasından hep bir dördüncüyü bekledim.
2. film en doyurucuydu.
Hepsi güzel ama 1 bi başka
elbette 2
demeyeni döverler
thx
2 çok iyidir ama üçleme yaparım genelde :))
1ler genelde daha iyi olur bunda oldugu gibi
Mad Dog Tannen aşkına 3 diyorum
hepsi candır
hepsine kurban olurum
2
İlkler candır.
GD 1
A..
filmi bitek izledigimi hatırlıyorum birde kabataslak sahneleri...eger 1.filmi begenmeseydim 2 ve 3 izlemezdim buyuzden 1 dedim=/
hatırlıyorum ama net degil sayılmaz pek neyse ..gzl filmdi ama
belki izlerim..iyigünler
1 elbette.
hiç biri :D
hahaha :D çok eskidi onlar be ne bilm karayip korsanları falan soraydın iyiydi :D
ya tabi ki anakin skywalker unutulmazdı mesela ama ne bilm gelecegi dönüş biraz daha alt level bana gore
haha evet bak onu diyecektm yorum yaptıktan sonra fark ettim :D ucan araba yok hala piyasada
aynen :D
2 bence :)
1
Hepsi Güzel bence
hepsi
2 güzel 2
Hiçbiri
Geleceğe Dönüş 1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar