En beğendiğiniz yabancı dizi hangisi ve neden?

En beğendiğiniz yabancı dizi hangisi ve neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar niye herkes "izle anlarsın" diye yazıyor sonuna izleyip izlemediğimi bilmeden :D
Güncellemeler
+1 yıl
Bunlarda benim favorilerim :D

Bilim Kurgu: Doctor Who... nedeni açıklanamaz ancak izleyen anlar
Dram: Breaking Bad... ilk başları sıkıcı olmasına rağmen mükemmel bütünlüğüyle en sevdiğim dizilerden birisidir.
Gizem: Lost... ilk izlediğim yabancı dizi ve jjabrams ın mükemmel kurgusu izleyenlerin sürekli bağlı kalacağı bir dizi ortaya çıkartmış..
Komedi: Friends... izleyin bence:D
Suç: White Collar/The Blacklist (kararsız kaldım)
Aksiyon:24
En beğendiğiniz yabancı dizi hangisi ve neden?
Cevapla