Kardeşim kurgusal karakterlere çok bağlanıyor bu normal mi?

Kitap, dizi/film, anime, vs. Karakterine aşık oluyor, onlara karşı bir bağ kuruyor. İstemsizce olduğunu söylüyor. Kendisi 3 yıldır depresyon hastalığıyla uğraşıyor hatta psikoloğa falan da götürüyoruz. Sosyal anksiyetesi var. Dışarı çıkmıyor, çevresinde arkadaşı vs. Yok. O da tüm gün kitap falan okuyor ve mesela bezen o karakterler için ağlıyor. Neden böyle? Ve normal mi bu?
Kardeşim kurgusal karakterlere çok bağlanıyor bu normal mi?
Cevapla