İstiklal Marşı'nın en sevdiğin mısrası/dizesi hangisi?

Detaya gerek yok 😅
Güncellemeler
+1 yıl
Her mısrası ve dörtlüğü birbirinden değerli olsa da, ayrı ayrı değil de bir bütün olarak verse de asıl anlamını bazı mısralar daha derinden etkileyebiliyor. Benim en sevdiğim mısrası ise. "Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;" Her ne kadar anlamını sonraki mısralara bıraksa da özellikle ilk kelimesinin böyle mükemmel seçilmesi mükemmel bir detay. Bu mükemmel eseri meydana getiren M. Akif Ersoy'u sürekli yâd etmek temennisiyle. Ruhu şâd olsun. Güzel görüşler için de teşekkürler:)
İstiklal Marşı'nın en sevdiğin mısrası/dizesi hangisi?
Cevapla