https://youtu.be/Svrfq-0-1UM
Müthiş bir şekilde 3 gündür tekrarda bu müziği dinliyorum fena taktım🤗🤗
Müthiş bir şekilde 3 gündür tekrarda bu müziği dinliyorum fena taktım🤗🤗
Galiba hayatımda ilk defa berbatim. 7/24 müzik dinliyorum sadece atayım.
https://www.youtube.com/embed/hFWpsblOzWYAklıma gelmezdi ayrılacağım
Bu aşkın sonunda ağlayacağım
Düşündükçe seni çıldıracağım
Boşuna sevmişim değmezmiş sana
Aklıma gelmezdi ayrılacağım
Bu aşkın sonunda ağlayacağım
Düşündükçe seni çıldıracağım
Boşuna sevmişim değmezmiş sana
En büyük hatayı sen de yapmışım
O taş kalbinde ben aşk aramışım
Demek ki yıllarca boşa yanmışım
Boşuna sevmişim değmezmiş sana
En büyük hatayı sen de yapmışım
O taş kalbinde ben aşk aramışım
Demek ki yıllarca boşa yanmışım
Boşuna sevmişim değmezmiş sana
Değmezmiş sana, değmezmiş sanaO taş kalbinde aşk aramışım dediği yerde, ağlıyorum sadece.
🖤🥀😔
Güzel İstanbul için yazılan güzel bir şarkı. Levent Yüksel’den gelsin
https://www.youtube.com/embed/_OXskGao8NwCevap
5Cevap
Yapma be😔😔
Bu şarkıyla tanıştığımda ilk bağlamasına tutuldum sözlerini keşfedince ip koptu bende 😐
İç karartan şarkılarda bugün
Kalbimiz kırık🥀
https://youtu.be/lk6RtwMCHho
O zaman sana gelsin
Çok güzelmiş teşekkür ederim🤗🤗
Rica ederim 🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?