Kültür & Sanat Bir tablonun içinde yaşayacak olsanız bu tablo hangisi olurdu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Ciaoo🦇Olur ya bazen incelerken eserin içine girmek istersin. Peki ya siz hangi eserde hayata devam etmek isterdiniz?🦇💙💎❤🎈İncelemek için tıklayın.#dalinlivodka #ciao Bir tablonun içinde yaşayacak olsanız bu tablo hangisi olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
snmzcm Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 43% +1 yıl Soru içerisinde tablo, fakat benim tablolarım ❣️❣️❣️( 💩unu çıkardım affola fazla özlem içeriyor) 1 0 Yorumla
SBEben Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Edward Much 'un çığlık tablosundaki insan figürü gibi hayatımı idame ettirirdim. Ressam eserlerinde annesini ve ablasını kaybettiği için hep acıyı resmeder. Benim de hayatımda acidan başka bir duygu olmadığı için bu olurdu 2 4 Yorumla Soran +1 yıl Çok anlamlı❤ Yorumla SBEben +1 yıl 🙂🌸 Yorumla SBEben +1 yıl teşekkür ederim 🙂 Yorumla Soran +1 yıl ❤ Yorumla
bismut Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Bu tablonun içinde yaşamak istemem çünkü peynir gibi erime ihtimalim var ama sevdiğim bir eser. Salvador Dali- "Belleğin Azmi" 2 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 636 cevap paylaştı. Tam şuanda bulunmak isterdim. 😒😒😒 1 0 Yorumla
CanerGök Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tek bir tabloda kalmak istemem, gezmek isterim tablodan tabloya. 1 0 Yorumla
PiranhaT Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Botticelli'nin ilahi komediyi betimleyen resmi olurdu herhalde. Dantenin infernosu misali cehennemde yaşıyorum sanki. 2 0 Yorumla
süleymankargı Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl "Yıldızlı Gece" tablosunda olmak isterdim. O tablonun içinde şarap, sigara ve müzik üçlüsüyle sonsuza kadar yaşayabilirim. 1 0 Yorumla
Sevgisiz88 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Ivan Ayvazovski İstanbul tablolarından biri olabilir 😍 2 1 Yorumla _Yzb_ +1 yıl Mükemmel bir tercih tebrik ederim :) Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bir tablo vardı şöyle bir yüz😱😱 1 1 Yorumla Bay_doğru_38 +1 yıl Ufosu çalınmış uzaylı tablosu dimi 😀 Yorumla