Kültür & Sanat Yunanca/ermenice şarkılar dinliyor musunuz? Justelviraaa__ Takip Et Guru Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Genelde hangi dilde şarkılar dinliyorsunuz? Yunanları ve ermenileri sevmeyen çok var ama konu müzik olunca hangi dilde olduğunun bir önemi kalmıyor bence. Sizce müzik evrensel midir veya olmalı mı? Yunanca/ermenice şarkılar dinliyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
kimsinsenhaaa Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Ben genelikle yabanci dinlerim ispanyol, latin falan . Bu aralar kırgız ve azeri şarkılara sardım güzel hoş geliyor. 1 2 Yorumla Justelviraaa__ +1 yıl Haklısın, latin baya hoş. Ayrıca azeri şarkılarını beğendiğine sevindim.🌸 Yorumla kimsinsenhaaa +1 yıl Evet beğendim azeri şarkılarını güzel şarkılar var🎶 . Keyifli geceler olsun sizede 🌙 Yorumla
__DoRuK__ Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl Dinlerdim ama artık dinlemek istemiyorum https://youtu.be/eDuZWJ5Uz2I 1 0 Yorumla
Nida12519 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Evet dinliyorum. En sevdiğim parçada şu. https://www.youtube.com/embed/cg9oNoHLazE 1 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Valla dinlemiyorum ya bazen rusça denk geliyor o kadar bide bad bunny sayesinde ispanyolca dinliyoruz :D 1 0 Yorumla
verwindung Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Kan itibariyle Türk olanlar için Yunan veya Ermeni adı altında hiç bir şeyin varlığı asla söz konusu olamaz. 1 1 Yorumla PetroSexual +1 yıl Elindeki telefonu, kullandığın interneti, bindiğin arabayı icat edenlerle de bir zamanlar düşmandık, tabi söz konusu olamamalı. Yorumla
JemBey Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Müzik evrenseldir... İçeriğinde saçma sapan şeylere özentilik olmadığı sürece her türlü müziği dinlerim... 1 0 Yorumla
PetroSexual Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Dinlerim, yüz yıl önce yaşanmış olaylara saygım sonsuz ama şu an düşman değiliz. 2 0 Yorumla
CanerGök Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İngilizce ve Fransızca dinlerdim şu aralar İspanyolca güzel bulduğum şarkılar da var. 1 0 Yorumla
_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Onları dilemem genel olarak Türkçe , Kürtçe ve bazen İngilizce şarkıları dinliyorum 1 0 Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Arapça parçalar çok hoş, genelde ingilizce ve arap şarkıları dinlediğim doorudur 1 0 Yorumla
TheSaygiN Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl İngilizce ama ortamı olursa bahsettiğiniz dilleri de dinlerim. 2 0 Yorumla
Wolfg Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Hiç Yunanca ya da Ermenice saeki dinlemedim. Bana şarkı önerisi yaparsan sevinirim. Ben genelde ingilizce ve Türkçe şarkılar dinliyorum 0 0 Yorumla
Ezgiwme Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl Hayır dinlemiyorum anlamını bilmediğim şeyi niye dinleyeyim? 0 0 Yorumla
Rawad_dem Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl neeee vatan hainiiiiiii. sdkljkfşkklsd 1 1 Yorumla Justelviraaa__ +1 yıl O qədər xain durarkən mən vətən xaini ola bilmərəm! 😂 Yorumla
kahveligünler_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Hayır ama arapça dinliyom 1 2 Yorumla Justelviraaa__ +1 yıl Shakle habetek özellikle 😂 Yorumla kahveligünler_ +1 yıl Oo baya hemde😂 Yorumla
druha19rika Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Rusça ve Ukraynaca arada Farsça da iyi gidiyor 1 0 Yorumla
Thirt13n Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Evet Yunanca bir parça aşığız birbirimize. 💘 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır dinlemem 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ben genelikle yabanci dinlerim ispanyol, latin falan . Bu aralar kırgız ve azeri şarkılara sardım güzel hoş geliyor.
Haklısın, latin baya hoş. Ayrıca azeri şarkılarını beğendiğine sevindim.🌸
Evet beğendim azeri şarkılarını güzel şarkılar var🎶 . Keyifli geceler olsun sizede 🌙
Dinlerdim ama artık dinlemek istemiyorum
https://youtu.be/eDuZWJ5Uz2IEvet dinliyorum. En sevdiğim parçada şu.
https://www.youtube.com/embed/cg9oNoHLazEValla dinlemiyorum ya bazen rusça denk geliyor o kadar bide bad bunny sayesinde ispanyolca dinliyoruz :D
Kan itibariyle Türk olanlar için Yunan veya Ermeni adı altında hiç bir şeyin varlığı asla söz konusu olamaz.
Elindeki telefonu, kullandığın interneti, bindiğin arabayı icat edenlerle de bir zamanlar düşmandık, tabi söz konusu olamamalı.
Müzik evrenseldir... İçeriğinde saçma sapan şeylere özentilik olmadığı sürece her türlü müziği dinlerim...
Dinlerim, yüz yıl önce yaşanmış olaylara saygım sonsuz ama şu an düşman değiliz.
İngilizce ve Fransızca dinlerdim şu aralar İspanyolca güzel bulduğum şarkılar da var.
Onları dilemem genel olarak Türkçe , Kürtçe ve bazen İngilizce şarkıları dinliyorum
Arapça parçalar çok hoş, genelde ingilizce ve arap şarkıları dinlediğim doorudur
İngilizce ama ortamı olursa bahsettiğiniz dilleri de dinlerim.
Hiç Yunanca ya da Ermenice saeki dinlemedim. Bana şarkı önerisi yaparsan sevinirim. Ben genelde ingilizce ve Türkçe şarkılar dinliyorum
Hayır dinlemiyorum anlamını bilmediğim şeyi niye dinleyeyim?
neeee vatan hainiiiiiii. sdkljkfşkklsd
O qədər xain durarkən mən vətən xaini ola bilmərəm! 😂
Hayır ama arapça dinliyom
Shakle habetek özellikle 😂
Oo baya hemde😂
üstüne para verseler dinlemem mk
Rusça ve Ukraynaca arada Farsça da iyi gidiyor
Dinliyorum arada aynen
Hayır Dinlemiyorum Kardeşim
Evet Yunanca bir parça aşığız birbirimize. 💘
Hayatta isim olmas
Hayır dinlemiyorum.
hayir dinlemiyorum
Hayır
Dinlemedim sanırım.
Dinlemiyorum
Hayır
Sevmem.
Hayır dinlemem
Hayır
hyr.