"İyi müziğin son kullanma tarihi yoktur." demişler. Sizin var mı böyle müziğiniz. Paylaşırsanız sevinirim.
Tesekkür Ederim 🙂
İlkay Akkaya nin Güneşin olsun gönlünde defalarca kez dinledim müthiş bir motivasyon parçası 2. kez amansız kanserle mücadele eden bir insan olarak benim mücadele parcamdi
Benim kesinlikle şu alttaki efsane..
Var birkaç tane, biri bu:
https://www.youtube.com/embed/xbhCPt6PZIUCevap
11Cevap
Şaka bir yana; Thurisaz - Endless
Replay replay
yesilcam arim balim petegim ❤️🎈
Yok mâlesef. Ne kadar güzel olursa olsun sonunda bıkıyorum her müzikten.
back to black aşığım ben deee. melanie martinez in hiçbir şarkısının son kullanma tarihi geçmez bende. ve washing machine heart taktım bu aralar haaarika
resimde ki göz yaşları-cem karaca
deniz üstü köpürür-cem karaca
güneş topla benim için-zülfü lavaneli
o kadar çok var ki...
burger queen
bitter end
My sweet prince
Every me Every u
hepsini yazmam imkansız
inadi birak yanima yanasiver artiik
Cem Karaca Tamirci çırağı
Ahmet Kayanın Adı Bahtiyar
Neden dmlere cevap vermiyorsun meltem
Kendimden Hallice- Hatamı Dansa Kaldırdım
J-Hope Just Dance
Sezen Aksu’nun şarkıları
Küllenen aşk
Ismail yk bas gaza
LP ve tüm şarkıları
human ve ı need u
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?