



Yüksek ihtimalle Zengin bir nazi hayranı aldı.
Bence yanlış satmaları müze koymaları gerekirdi bir cani insanın nasıl psikolojisinin bozuk olduğu her yere gamalı haç koydurarak kendine nasıl bir ütopik dünya kurduğunun kanıtlarından biri de kişisel eşyalarıdır
Cevap
6Cevap
Neden bu kadar ucuza gitmisler? La haberim olsa tabakayi alirdim ben.

Hitler diyince aklıma hep bu geliyor.
Bir çok insana acı çektirmiş bir örgütün eşyalarını ne mantıkla satarlar alan hangi mantıkla alır merak ettim
Bence ucuza satılmışlar. Sonuçta tarihte kötü de olsa yeri olan bir adam ve koleksiyoncularin dikkatini çekmesi gerekirdi. Diyecek bir şey yok...
Hitler kotuyse gunumuzdekiler ne
Almanlar onu sevmez ve savaşı kaybettiği için daha çok üstüne gidildi.
Satmak yerine müzeye koysunlar.
Bu kadar ucuza satılacağını hiç düşünmemiştim.
Ben alirdim valla
Alırdım ben ahaha
Gereksiz boş isler
Ucuza satmışlar
satsınlar
Ucuza gitmişler
Üzücü gerçekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?