• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Kaç roman okudun ve hangi tür seviyorsun?

BALAMİR44
BALAMİR44 Takip Et
Xper 7 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Kaç roman okudun ve hangi tür seviyorsun?
Kaç roman okudun ve hangi tür seviyorsun?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sayısını hatırlamayacak kadar çok kitap okudum. Tür olarak ayrım yapmam genelde her türden kitap okumayı severim.

    2
    163 Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Çok iyi 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😊 kitap okumak gibisi var mı ya. Çocukluktan beri okumayı çok severdim ama edebiyat okuduktan sonra daha da fena oldu😂😂gözlerimi bozacagim diye korkuyorum artik.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayni soruyu sana soralim diyecegim ama muhtemelen sen de hatirlamiyorsundur kac kitap okudugunu.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ama cidden çok zevkli kitap okumak
      Yani ne bileyim
      Sanki Yeni yeni karakterler ekleniyor gibi
      Çok başka bir duygu

      Bende bozacağım sanırım 🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Hatırlamıyorum ama şunu hatırlıyorum
      834 kitapla küçük bir kütüphane açtım
      Hepsini okumuştum.
      Ama şu an sayısının toplamını hatırlamıyorum 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dimi ya sanki başka bir aleme geçiş yapmışsın gibi geliyor çok güzel bir şey. 😄
      En azindan ekran başında olup da gözünü ondan dolayı bozmaktan iyidir 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aa kütüphane mi ne kadar güzel nerde peki?

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Evet çok güzel anlatılmaz yaşanır
      Sen yaşıyorsun bunu
      Bu duyguyu yaşamak çok güzel 😁
      Evet ekrandan çok çok iyidir 😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bir askeri bölge içerisinde daha önce kütüphane vardı yalnız kapalıydı
      Kullanım dışı
      Bende Onu kullanıma açtım askerlerimiz
      Boş vakitlerinde bilgi edinebilsin diye☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle katiliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya ne kadar güzel düşünmüşsün tebrik ederim gerçekten. helal olsun valla

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Teşekkürederim 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu arada simdi aklima geldi okuduğun kitap ne alemde bitmedi mi hala?
      Ayrica da hani önceden yazdigin bir metin gönderecektin bana unuttum sanma bekliyorum 😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Daha bir türlü tam anlamıyla başlayamadan bu akşam başlayacağım
      İşlerim yoğun olunca
      Okumamın kesintiye uğramasını sevmiyorum o yüzden büyük bir boş zaman ayarlamam gerekiyor

      Göndericektim evet ben unuttum ama bir an önce sana göndereceğim
      şu an evde olsaydım atardım birşeyler 😁
      Ama aklımda yazdım şimdi 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anladım bir önce bitirirsin insallah.
      Evet unutma lütfen merakla bekliyorum😀unutursan da ben hatirlatirim ara ara çekinmem😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      İnşaallah
      Tamam unutmam
      Hatırlat tabi çekinme lütfen 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam cekinmem hatta ara ara yazdığın kitap ne alemde onu da sorarım😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yazdığım kitap şimdilik ara verdim
      Onu ara ara yazıyorum 😁
      Sor ama ne zaman istersen 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tempo tempo 😂😂 valla ben sorarım rahat birakmam bir an önce bitir diye uğraşırım çünkü cidden merak ediyorum.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ozaman şöyle yapalım
      Bir tane şöyle 15-20 dakika’da canım sıkılırken yazdığım
      Ama hiç bir düzenleme yapmadığım 3 bölümlük birşey var okumak istermisin?😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aa evet tabiki de okurum hemen gonder gelsin 😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Wattpad kullanıyormusun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam buradan atayım
      Bilgin olsun Wattpad’de kendinde kitap yazabilirsin 👍

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Buradan atıyorum sana kısa kısa 😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bölüm 1Bir anda kapının tokmak sesiyle uyandım. Kapıyı açmak için sakince yatağımdan doğruldum ve sendeleyerek kapıya doğru yürümeye başladım tekrar tokmak sesi duyuldu kapıyı açtım ve karşımda Leyla'yı gördüm kırmızı bir elbise giymişti ve kırmızı bir fular vardı üzerinde boynunda güzel bir gerdanlığı ellerindeki ince zarif renkli eldiven çok güzel duruyordu. İçeri davet ettim içeri adım attığında ondan süzülen o hoş kokuyu daha fazla hissedebiliyordum adeta yeniden doğuş hissi uyandırıyordu bende öyle güzeldiki onun güzelliğine aldanmamak elde değil onunla saatlerce konuşmak istiyordum fakat yapamazdım onunla iş ortağı olduğunu unutmamam gerekiyordu aşık olmamak elde değil diye söylendim içimden arzularıma hakim olmalıydım ben bir profesyonelim amatörce davranışlar sergilemem aptallık olur diye düşündüm oturma odasına geldik ve o güzel kadın karşımda oturdu o güzel gözleriyle beni büyülüyordu gözlerinin içinde yaşıyordum adeta uçurum gibiydi her an düşebilirdim kendimi kaptırmamaya çalışıyordum bana nasıl olduğumu sordu iyi olduğumu fakat neden bu saatte beni rahatsız ettiğini sordum. ki benim için rahatsızlık değildi fakat bunu belli etmemem gerekiyordu. bana bugünlerde çok tuhaf davrandığımı söyleyip duruyordu. Leyla: bugünlerde çok tuhaf davranıyorsun? Yağız:hayır sanırım sen öyle zannediyorsun bende problem Yok. Leyla:hayır kesinlikle bir sorun var ve sen bana bundan bahsetmiyorsun. Yağız: belkide bahsetmemem gerekiyor lütfen beni zorlama. Leyla: hayır bugün bu problem çözülecek benden neden uzak durduğunu bana açıklamak zorundasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ya o kadar yazma dersleri aldim üniversitede ama yetenek yok bende yazamiyorum baslasam bile devami gelmiyor😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Kopyala yapıştır yaptım düzen bozulmuş olabilir 😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Aaa ciddenmi eğitimini aldın?
      Yazabilirsin ya sana sadece bir hızlandırıcı lazım hepsi bu😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yağız: sen benim ortağımsın tabikide seninle mesafeli olmam gerekiyor sorun bunun neresinde. Leyla:sen beni sadece ortağın olarak görüyorsun sorunun en büyük nedeni bu olabilirmi? Yağız şaşkın bir şekilde kulaklarına inanamıyordu nasıl yani Leyla benden hoşlanıyormu ona sahip olmamı istiyor benden anlam veremiyordum duruma şaşkın ifadelerle onu şunu söyledi. fakat Leyla'ya ondan hoşlandığımı söyleyemem bu ciddi bir zarar verebilir ortaklığımıza. Yağız: nasıl yani sadece ortağımsın ne gibi görmem gerekebilir? Leyla: kabullenmek için doğru zaman. Yağız:neyi kabullenmem gerekiyor anlayamıyorum. Leyla: herşeyin farkındayım benden hoşlanıyorsun ve bunu gizlemene gerek Yok. Yağız: hayır yanlış düşünmene gerek Yok ben öyle düşünmüyorum. Leyla: sen benden hoşlanmıyormusun? Yağız: ya hayır yani şeyLeyla: ne neden geveliyorsun benden hoşlandığını söyle bunu benden saklamana gerek Yok. Hoşlanıyorum dememem gerekiyor bu beni zedeler ah aptal kafam nasıl böyle belli etmiş olabilirim. Yağız: hayır hoşlanmıyorum. Leyla: kesinlikle sana inanmıyorum. Şaşkınlık içerisinde ne yapmam gerektiğini düşünüyorum bu olaydan nasıl sıyrılabilirim aksi halde benim için kötü sonuçlar doğurabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Edebiyat okudugum icin yazılı ve sözlü anlatim tarzinda derslerimiz vardi mecburi bir seyler yapmaya calisiyordum o zamanlar😂😂 bilmiyorum ya okuyabilirim ama yazmama galiba😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Okuyunca tek dikkatimi ceken sorun cümle yapilari ve imla eksikligi oldu onun haricinde gideri var 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama asıl senin şu yazdigin kitapla biz yetenegini anlayacagiz insallah.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Hala yapabilirsin bence 😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ama ben dedim düzenle yok diye 🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bu konuda yetenekli olduğumu düşünüyorum sadece hayal gücümün iyi olduğunu düşünüyorum 🤔 😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Artık düzenlemeye bir el atarsın dimi😜😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biliyorum duzen yok dedigin merak etme tek dikkatimi ceken o oldu ondan öyle dedim. Hayal gücünü bilemem ama yorumlarina vs bakarsak kendini ifade etme tarzin gayet başarılı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen yaz düzenleme kolay hallederiz ne var onda zevkle yaparim😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Birşey diyeceğim
      Sence ben Ünüversite mezunumuyum
      Değilmişim?😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Gerçekten yaparmısın 😁
      Bugüne kadar yardımcı olmak isteyen birisi olmadı şaşırdım gerçekten Teşekkürederim ☺️☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Acaba okudu mu diye düşündüm ben de. Okumuşsun gibi hissediyorum niyeyse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabiki de yaparım zevkle yaparım hem de bundan daha güzel bir sey olabilir mi? Rica ederim ne demek kitap konusunda tüm yardimlara açığım çekinmeden isteyebilirsin.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bilmiyorum okumamışta olabilirim😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Çok iyi ya gerçekten çok memnun olurum☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdi okudun mu okumadin mi onu bir kesinleştirelim😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben de faydalı oldugum icin memnun olurum onun için her zaman yardimci olmaya calisirim.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Hayır okumadım😁

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Çok Teşekkürederim 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana da niyeyse okumuş gibi geliyordun😂nerden çıkardiysam böyle bir sonucu onu da bilmiyorum ama😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bilmem
      Bilemem
      Belkide öyle
      Belkide değil
      Belki dediğin gibi
      Belki benim dediğim gibi

      Bir sürü paradoks🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir sey diyecegim belki de okumus da olabilirsin sen iyi düşün😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alemsin ya valla bir an okuyunca gülesim geldi😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Okul dediğimiz alan
      Aslında sadece bir diploma alabilmek için gitmek zorunda olduğumuz mekan değilmidir?
      Sence

      Bence
      Okula zaman harcamak yerine
      İnsan kendini çok daha iyi geliştirebilir
      Daha farklı şeyler yapabilir
      Okuyarak yaparak öğrenebilir
      Başarabilir
      Okula gitmek okumakmıdır?
      Yoksa zaman kaybımıdır bu durumda?

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Gül Gül Allah daima güldürsün inşaallah 🤣
      İyi kafan karıştı değilmi🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hah işte baştan şöyle desene arkadasim dedim acaba okudu mu okumadi mi? demekki diploma bazlı düşünürsek okumadin ama baya kendini gelistirdigini dusunuyorum. Önemli olan da o degil mi zaten?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin amin. Tabi karıştı baksana şu yazdiklarina hayir bir de yazmissin ki belki belki diye okuyunca insan önce bir duruyor😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      İşte bu evet tam üstüne bastın😁🤣

      Çok fazla kurs bitirdim
      Ne bileyim
      Sonradan okudum ama
      5 sınıf terketmek zorunda kalmıştım
      Ailemin maddi durumu iyi değildi
      Babamla birlikte çalışmak durumundaydım
      Sonradan herşeyi teker teker sırasıyla tamamladım
      Uzun ve zahmetli bir yoldu
      Ama zevk alarak yaptım herşeyi
      Eğlendim hayatla
      Her zaman olduğum gibi olmaya
      Edindiğim bilgileri paylaşmaya odaklı oldum
      Sürekli yeni bilgiler edinmekten
      Hiç bir zaman korkmadım

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      İşte böyle paradoksa sürüklenirsin🤣
      Deliyim demiştim değilmi?😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Demekki çogu insanin kolay bir sekilde ulastigi şeylere sen daha fazla emek ve zaman harcayarak ulaşmışsın. Çogumuzun kıymetini bilmedigi seylerin degerini sen daha iyi biliyorsundur. Ve eminim ki çogu okumuştan daha iyi geliştirmişsindir kendini.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Deli demeyelim de matrak derler ya hani öylesin eglencelisin😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Teşekkürederim ☺️
      Elimizdeki her değerin kıymetini bilmeliyiz.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yok yok düz bildiğin deli ya🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim. Tabi ki öyle de biz genelde kaybettikten sonra değerini farkediyoruz. Ondan sonra da iş işten geçmiş oluyor tabi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Estagfurullah ya niye deli olasin?😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Evet genelde öyle oluyor maalesef

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Öyleyim çünkü deliyim
      Estağfurullah diyerek onaylamış oldun🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya evet ağız alışkanlığı bir an öyle dedim dedikten sonra farkettim ama geçti tabi😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Olsun olsun önemli değil
      Zaten deliyim birşey olmaz 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimseye zararin olmadiktan sonra deli olsan da bir sey olmaz😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Elhamdulillah kimseye zararım olmaz Allah’ın izniyle 🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Biraz beyin fırtınası yapmaya ne dersin?
      Bir soru sormak istiyorum 😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu kadar israrla kendine deli diyeni de ilk defa görüyorum😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      E deli olmasam dermiyim 🤣🤣🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beyin firtınası mı😂😂sor bakalim merak ettim ne soracaksin

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam geliyor soru yakacağım beynini🤣🤣
      Allah yardımcın olsun inşaallah 🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      dünya sana göre düzmü geoitmi? bu konu hakkında ne düşünüyorsun

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Soru gibi soru işte 😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allahim ya ben de diyorum ne soracak😂😂😂😂
      Hiç unutmam sen diyince aklima lisedeyken dünya afedersin ama öküzün boynuzları uzerindeki bir tepsi gibidir lafi geldi😂😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Sen sor tamam🤣🤣

      Yok ya ciddenmi?
      Öküsün boynuzlarının üzerindemi duruyormuş🤔🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hic duymadın mı ya 😂😂hatta öküz başını her salladığında deprem oluşur derlerdi.😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aklima gelse inan sorardim su an sirf ne cevap vereceksin diye sorardim ama bir sey gelmiyor😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Daha neler yahu🤣🤣
      İyi öküzmüş maşaallah
      Tövbe tövbe 🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ne zaman istersen sorabilirsin 😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ee sana göre şimdi
      Düzmü geoitmi?😂
      Kaçamazsın cevap vermedin😂😂🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muhakkak sorarım es geçmem 😂
      Ben aykırılık yapmamak için cevap hakkımı geoitten yana kullanıyorum😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesela soru demisken sen keşke kitap neden 4 cilt olacak onu açıklasan bana yeter😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam muhakkak soru bekliyorum🤣
      Peki ya aslında
      Yeryüzü düz ama gökyüzü kubbeyse?😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      333-333-333-1

      Biraz düşünmek lazım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaa sen bu sorulara harcayacagin zamani kitabina harca bence 😂😂😂vakit nakittir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence 3 cilt olacak ama merak icin 4 mü dedin acaba😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      O benim Nirvana eserim olucak ya😂
      Gelirini kendime almayacağım😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yooo cidden 4 😂
      Manüple etmeye çalışıyorsun açıklayayım diye ama olmaz Yemem😂😂
      Ama akşama Valide sultan yemeğe çağırdı onun yemeklerini yerim işte😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla geliri seni ilgilendirir ben imzali kitabimi alayim okuyum bir rahatlayim gerisi onemli degil😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam söz ilk sana gelicek 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya afiyet olsun simdiden de niye 4 hicbir fikrim yok😂hayir zaten 1 sayfa kaliyor o sayfa da bir sey var bence ondan ayiriyorsun onu😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hatta özel baski yaptir ilk verecegin kisilere😂😂😂bir farkimiz olsun

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Teşekkürederim 😂
      O sayfada tek birşey yazıcam😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      İlk sen alacağın için yorumlarını kitabın arkasına bastırmam lazım
      Yorumun önemli 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya cidden o 1 sayfa da bir sey var ama ne onu bulursak bence ordan ileleyebiliriz.😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam sen yeter ki bitir ben yorum da yaparim arkasina da bastırırız😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      O bir sayfa çok önemli 😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence sen bana birazini gönder ben imlaya cümle yapilarina bakayim ona gore uyarayim seni 😂😂😂😂😂😂yersen tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dimi o 1 sayfada bir sey var 😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yazar bir arkadaşım var
      Umut yavuz oda beni böyle kandırmaya çalışıyor
      Ama yemezler 😂🤣🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Evet hemde çok önemli birşey aslında biliyorsun ne yazıcağımıda 🤔
      Çokça kullandığın bir kelime

      Toplamda 1000 sayfa olmasının ve 1 tane sayfa tek olması aslında birşeyi çağrıştırıyor olması gerekir 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen beni o arkadasina bagla bence 😂😂 biz seni düşündüğümüz için diyoruz hani tekrarlayan bir hata vs varsa ayni hatayi yapmaya devam etme😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bitirince düzenlemesini yaparsan memnun olurum😂
      Ama bitirince 😂🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayy şu an aklım durdu valla😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Düşün biraz ya aaa 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Düzenlemeyi yaparim ama önceden tanistir bizi eserle ki yabancilik çekmeyelim zamani gelince😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tabi tabi 😜🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaa 1 2 sayfa göster bari el insaf😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Bilemem belli olmaz
      Bir iki sayfa gönderilebilir
      Belkide gönderilemeyebilir
      Belkide tam gönderirken
      İnternet kesilebilir
      Fotoğraflar net olmayabilir
      Yazılar okunmayabilir
      En önemlisi pisikolojin bozulabilir
      Ben seni düşünüyorum
      Yoksa ayıpsın yani😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂😂😂ay cidden şu ifadelerine hayranim direkt yok dememiş de uzatmış da uzatmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hadi bugün bir iyilik yap ve insanların akıllarındaki soru işaretlerini gider sorularina cevap ver istediklerini at
      Ramazanda sevaba girmiş olursun
      Ben seni düşünüyorum
      Yoksa ayıpsin yani 😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Belkide uzatmadım
      Sadece sen uzattığımı sandın😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Pışık🤣🤣🤣Yok yok bu kadar insana yazık
      Ben tüm insanlığı düşünüyorum
      Yoksa ayıpsın yani😂😂🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayy belki belki kafayi yiyecegim 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kitap yazsam kitabimi bu kadar merak eden insani eli boş çevirmezdim🤧😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yok ya
      Ama hani belkide öyle bilemem😜🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Elini boş çevirmedim ama ya şimdi
      Bana mobbing uygulamaya çalışıyorsun
      Ama yemezler 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mobbing mi?😂😂😂😂ayy sanki biraz öyle oldu gibi dimi😂😂neyse daha ne diyim ya kac saattir burda belki bir iki bir sey öğrenebilir miyim diye çabaladim ama olmadi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır daha 600 küsür sayfalardasin Allah bilir ne zaman biter, ne zaman görürüm ben ohoo bekle dur.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Evet öyle oldu 🤣
      Bak hala aynı ama böyle olmazki🤣🤣

      Tamam sana 333-333-333-1 sırrını söyleyeceğim söz😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yahu görürsün inşaallah 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam tamam biraktim😂bir sey demiyorum artik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yemin et ne zaman söylersin peki😂😂hemen söyle bence

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam pes ettin yani 🤣🤣😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Söyleyeceğime söz verdim
      Ama bir zaman söylemedimki🤣
      Söylemişte olabilirim
      Belkide söylemedim
      şu an kararsızım 😜🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mecbur pes ettim bıktırırsam belki hic öğrenemem diye😂
      Bak gel hemen mesaj kutuma gir şu 4 cilt sırrını paylaş ordan bak ne kadar rahatladigini göreceksin😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      En iyisi hemen söyle benden kurtul😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Söz veriyorum iftardan sonra açıklayacağım
      Şimdi yola çıkmam lazım bir kaç işim var sonra Valide sultanın yanına gideceğim iftarımı yapacağım
      Sonra söz veriyorum sana açıklayacağım😂😂🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oleyy valla iftardan sonra bekliyorum yazmazsan bir süre sonra ben yazarim nerde kaldin diye. simdilik görüsmek uzere😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamamdır anlaştık görüşmek üzere 🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Hangi şehrin iftarına göre birşey demedim 😜🤣🤣
      Sonra geç yazdın erken yazdın olmasın🤣🤣🤣🤣😜😜😜

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaa evet bak onu sormadim hangi sehir biliyim ona gore yemek cay tatli suresini hesaplar ona gore yazarim yazmazsan😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erken yazarsan yaz basimla beraber ben kabul ederim niye erken yazdin demem😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Japonya’dayım😜🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Daha 20 saat var yeni sahur yaptık
      Dermişim😜🤣🤣🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Gaziantep 19:10 felan herhalde öyle birşey 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya dogru tahmin etmisim aslinda bir yorumundan aklimda kalir gibi olmustu ama emin olamamistim iyi bari erkenmis hemen yap iftarini cayini iç tatlini ye hizli davran😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana 21.30a kadar mühlet o zamana kadar islerini hallet
      21.31 de duymak istiyorum😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Japonya olduğunumu tahmin ettin🤣😜

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Ben validenin yanına gidince telefonu bir kenara atıyorum Allah bilir ne zaman o telefona bakarım ama merak etme söz daha erken yazmaya çalışacağım😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      He japonya oldugunu tahmin etmistim😂
      Tamam 12yi gecmeden yaz bugun duyayim da onemli degil 😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tamam aklımda yazacağım söz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bugun yazmazsan sana ceza hem 4 cildin sebebini söyleyeceksin hem de kitaptan 1 2 sayfa atacaksin hadi bakalim istersen atma😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Yooooo kesin yazarım ölmezsem🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok atmazsan son gaz mobbing uygulamaya devam🤓😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Aman aman yok mobbing’den korkarım ben😜🤣
      Söz yazacağım 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah korusun ya hayir konuş ölmezsem falan ne demek. insallah yazarsin bekliyorum😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      İnşaallah yazacağım 😂😂
      Senin iftar saatin kaçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Inandim artik yazacagina😂😂
      19.36da okunuyor ezan.

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Sözümü tutarım Allah’ın izniyle 😂

      Ooo sizde geçmiş ben tatlıya geçmiş olurum o zamana kadar
      Sultanım dünya kadar tatlı yapmıştır 😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Hangi il 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Afiyet olsun simdiden😂😂her yaptigini yemene gerek yok bir çeşit seç hızlı hızlı ye bence yeter. Validene söyle bekleyenler var beni anne de anlar o yemedigine bir sey demez😂😂
      Ankaradayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de lütfen mesajlar kısmından yaz yorumlarda konusmak iskence gibi hele sohbet uzadiysa taa en alta inip yazmak cok zor oluyor😂😂😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Teşekkürederim 😂🤣
      Olurmu yahu her yaptığını yiyeceğim kesinlikle bir tane bile atlamam 🤣

      Ankara demek ne güzel ☺️😂

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      160 tane yorum yazmışız ya maşaallah 🤣
      E yaz elinden tutanmı var 🤣🤣🤣
      Benim elimden tutan var yoksa ayıpsın yani😜😜🤣
      Dur yazayım
      Hi yazıcam🤣

      Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Kız kendini niye gizledin😂😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kokulukitaplar
    kokulukitaplar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    Sayısını hatırlamıyorum ama cinayet seviyorum

    1
    1 Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

3

Cevap

  • OylesineAcildi006
    OylesineAcildi006 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahmet Balamir Neyiniz Olur Soyadınız Tanıdık Geldi De

    1
    2 Yorumla
    • BALAMİR44
      BALAMİR44
      +1 yıl

      Tanımıyorum

      Yorumla
    • OylesineAcildi006
      OylesineAcildi006
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Okumuşumdur biraz
    Polisiye biyografi otobiyografi tarzi severim

    2
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok roman okurdum romantik roman severim

    1
    0 Yorumla
  • altai1994
    altai1994 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 78%
    +1 yıl

    Yeraltı edebiyatı okurdum lisede.

    1
    0 Yorumla
  • serbestişçi
    serbestişçi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    kitap okumam

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Kaç roman okudun ve hangi tür seviyorsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ne tür romanlar okursunuz? 7 cevap verildi
Kaç Roman Okudun Ve Ne Tür Okuyorsun? 9 cevap verildi
Hangi tür roman okumayı seversin? 6 cevap verildi
En beğendiğiniz romanlar? 24 cevap verildi
Hangi roman türlerini seversiniz? Günde kaç kitap veya kaç sayfa okuyorsunuz? 5 cevap verildi
Ne tür roman okuyorsunuz ve önereceğiniz var mı? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨