Hoşunuza giden film replikleri neler?

Var mı aklınızda yer edinmiş, favori replikleriniz? Bir kaç tanesini yazabilir misiniz?

- '' Köyümüzde yaşlı bir bekçi vardı, Gece devriyelerinde bağırırdı: "Herşey yolunda. Herşey yolunda!" Biz de huzurlu bir şekilde uyurduk. Sonra bir gece, bir hırsızlık oldu. Ve öğrendik ki meğerse bekçi körmüş! O, "Herşey yolunda!" derdi, biz de güvende hissederdik kendimizi. O gün, bu kalbin ne kadar kolayca korkabildiğini öğrendim. Kandırmanız gerekiyor. Sorun ne kadar büyük olursa olsun, "Herşey yolunda." diyeceksiniz. '' 3 aptal.


-''Mathilda: Léon, sanırım sana aşık oluyorum. Bu başıma ilk defa geliyor, biliyor muydun?
Léon: Daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nereden biliyorsun?
Mathilda: Çünkü hissediyorum.
Léon: Nerede?
Mathilda: Karnımda. Sıcacık. Daha önce hep bir yumru olurdu. Ama artık geçti. '' Sevginin gücü.

- "Ben büyüğüm sen küçüksün, ben akıllıyım sen aptalsın, ben haklıyım sen haksızsın ve elinden hiçbir şey gelmez!" Matilda.

- '' Bu günah!
Bu günah! Bu günah! Bu günah!
Günah?
Bunun neresi günah?
Bu!
Ludwig Van’ı bu şekilde kullanmak. O kimseye bir zarar vermedi.
Beethoven sadece müzik yaptı. '' Otomatik Portakal.

https://www.youtube.com/watch?v=pq7e2-LkZl4
Hoşunuza giden film replikleri neler?
Cevapla