Zeybek oynayabilen erkek çok karizma değil mi sizce de?

Zeybek oynayabilen erkeklere zaafım var resmen, arada açıp açıp izliyorum sanırım kafayı yedim. Bir erkeğin çıkabileceği max karizma budur bence. Şu düğünlerde orasını burasını kıvıran erkek iticiliği vardır ama zeybek oynamak çok klas bir şey bence. Kızlar da benimle aynı fikirdeler mi acaba?
Hakan Çalhanoğlu düğününde döktürmüştü, efsane.
Hakan Çalhanoğlu düğününde döktürmüştü, efsane.
Peki aramızda zeybek oynayabilen var mı veya merak salan?
Zeybek oynayabilen erkek çok karizma değil mi sizce de?
Cevapla