Zeybek oynayabilen erkeklere zaafım var resmen, arada açıp açıp izliyorum sanırım kafayı yedim. Bir erkeğin çıkabileceği max karizma budur bence.Şu düğünlerde orasını burasını kıvıran erkek iticiliği vardır ama zeybek oynamak çok klas bir şey bence. Kızlar da benimle aynı fikirdeler mi acaba?Hakan Çalhanoğlu düğününde döktürmüştü, efsane.Peki aramızda zeybek oynayabilen var mı veya merak salan?
Zeybek oynayabilen erkek çok karizma değil mi sizce de?
Folklora gittiğimçok iyi oldu zamanında ☺️ Karadenizliyim ama zeybek en iyi oynadığım oyunlardan birisi çok şükür erkeğe en yakışan oyunlardan birisi evet bu arada bir de yazdıklarımı okusan öok gizem olur 🌹