
Evdekiler için; akşama hazırlanın konsere gidiyoruz :) kimin konserine gitmeyi isterdiniz?

Yaşasın konser var🥳 Şu dönem bir bitseydi ah ah koşa koşa giderdim. Amaaa en sevdiğim sanatçıların konserine önden bir yerlerden yer ayırın bana🤩Ben şimdi bir isimle kalamam ki; bugün en sevdiğim arapça şarkıların prensi olan Adham Nabulsi konseri olsun gideyim imza almazsam olmaz; hayaller hayatlar. Ertesi gün Calum Scott konseri; öbür gün james arthur konseri öbür günde Adele konseri olsun gideyim. Sonra hafta sonu yorgunluktan pestilim çıksın 🤦🏻♀️🙏 Ama bugün tercihim Adham Nabulsi olurdu🎈



Kocamaaaan kuccak dolusu teşekkür 🎈⭐️
Kocaman kucak dolusu ricalar :)
1- Khruangbin 💙 2- Stjepan HAUSER 💙 3- Tame Impala 💙 4- Rammstein ! : )).

: )
EİG için teşekkürler. :) - [ Rammstein konseri ile görsel çok uyumlu ( ! ) olmuş gerçekten. :D ]
Rica ederim :) renk olarak evet ama :) geri kalan şey için aynı şeyi söyleyemicem :)
Renk mi?:) Affedersiniz ama rica dan sonrasını anlamadım:) Bunda uykuya direnmemin de etkisi var:)
Benim görselden mi bahsediyorsun :) ben seninkinden bahsediyordum :) karışıklık oldu :)
Cevap
2Cevap
Cem Karaca. Bugün doğum günü olması münasebetiyle daha da bi anlamlı olurdu
Gazapizm
Sagopa Kajmer
Mohsen Yeganeh konseri olsa süper olurdu..
Taylor swift, bts, blackpink, tarkan
Şu an aklımda kimse yok
Dolu kadehi ters tut ❤
Mor ve ötesi💜
Duman konseri
korona var gitmem
Mor ve ötesi
Dumannnnnn
Gitmem
Ali Kınık
Emre Kaya ve BTS
no.1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar