Ayna grubunun en çok hangi şarkısını seviyorsunuz?

Grubun ismini dinledikçe anlıyoruz galba, her bakan kendini görüyor...
Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala.
Gözüm şişelere takılıyor, becerebilseydim ne ala.
Bu günlerde böyleyim ben.
Yas denen şiirdeyim.
Bir köşede gülüşün var, sırtımda kanlı bıçağın.
Hiç bir zaman duymayacağın, duysan da anlamayacağın bir çığlıkla sana birikiyorum...
Ayna grubunun en çok hangi şarkısını seviyorsunuz?
Cevapla