şu an da keyifim yerinde çünkü bir yandan manzaranın bana eşlik etmesine şahit oluyorum.. Bir yandan bir yandan tost yiyip çayımı yudumluyorum. Kişisel gelişim kitabımın bana ulaşmasından çok mutluyum...
Değerli Bi bilenimiz @Demet Kolkılıç 'un kitabında bana yazmış olduğu not 🗒
İyi veya kötü her şeyin mümkün olduğunu ver her zaman iyi ve güzel olan yolu seçmen dileğiyle... sevgilerimle - Demet Kolkılıç
Değerli Bi bilenimiz @Demet Kolkılıç 'un kitabını incelemek ve destek olmak için Buradan ulaşabilirsiniz 😇 sevgiyle ve umutla KScanlar teşekkür ederim...
Kitabımın sizlere ulaşmış olması ve benimle herkesle bu mutluluğu paylaşıyor olmanız bir şahane♥️ Gülümsemeden daha fazlası oldu benim için. Sayenizde tabii ki. "Mümkün'e beş kala" adlı kitabımın hayatınızda mümkün gördüğünüz her şeye güzellikle ulaşmasını dilerim.
Hayat asla dümdüz bir yol değildir, bunu hepimiz biliyoruz ama engebeleri aşacak kudretimiz de var.
Dengeler bazen değişir, duygular, düşünceler yinelenir ve bizler daima gelişim içerisinde oluruz. Hayattan öğrendiğim en güzel şeylerden birisi ne biliyor musunuz? Hayatın akışına bırakın diyorum ya sizlere, işte bizler istesek te istemesek te akış insanı o kıvama bıraktırıyor. Yani bazen dövünürsün ya "illa olacak" diye "neden böyle oldu" diye, işte hepsinin bir akışı oluyor.
Peki bunun sonunda kazandığım şey ne?
"SABIR" çok zorlayıcı biliyorum ama inanın bana sabretmesini bilirseniz sonu gülümsemeye çıkıyor. Velhasıl beni mutlu ettiniz. Gittiğiniz yol daima gülümsesin sizlere.
Bana bu mutluluğu tattıran sevgili @KızlarSoruyor ekibine ve değerli admin @KürkMantoluHayri ve hepinize çok teşekkür ediyorum.♥️🌹
Güzel düşünceleriniz için kos kocaman teşekkür ederim. Kitabınızı keyifle okuyup notlar alacağım kendim için :) Benim için çok faydalı kitap olacağına eminim eksik olmayın :)
Vallahi kitap okurken aynı anda müzik dinleyen delilerden biri de benim 😂 Gerçekten okuduklarımı daha iyi anlıyormuşum gibi hissediyorum. Anlık olarak da Jack London’dan Uçurum İnsanları’nı okuyorum, yorumu okuyanlara minik bir tavsiye olsun. Hepinize keyifli okumalaar! 📚♥️
kitap okuma alışkanlığım yok.. sıkılıyorum ben... e book da okurdum bırara ondanda sıkıldım... yeni kitabı biri olana ne denir bilmem.. güzel günlerde oku diyim bari
Merhabalar ☺
Kitabımın sizlere ulaşmış olması ve benimle herkesle bu mutluluğu paylaşıyor olmanız bir şahane♥️ Gülümsemeden daha fazlası oldu benim için. Sayenizde tabii ki. "Mümkün'e beş kala" adlı kitabımın hayatınızda mümkün gördüğünüz her şeye güzellikle ulaşmasını dilerim.
Hayat asla dümdüz bir yol değildir, bunu hepimiz biliyoruz ama engebeleri aşacak kudretimiz de var.
Dengeler bazen değişir, duygular, düşünceler yinelenir ve bizler daima gelişim içerisinde oluruz. Hayattan öğrendiğim en güzel şeylerden birisi ne biliyor musunuz? Hayatın akışına bırakın diyorum ya sizlere, işte bizler istesek te istemesek te akış insanı o kıvama bıraktırıyor. Yani bazen dövünürsün ya "illa olacak" diye "neden böyle oldu" diye, işte hepsinin bir akışı oluyor.
Peki bunun sonunda kazandığım şey ne?
"SABIR" çok zorlayıcı biliyorum ama inanın bana sabretmesini bilirseniz sonu gülümsemeye çıkıyor. Velhasıl beni mutlu ettiniz. Gittiğiniz yol daima gülümsesin sizlere.
Bana bu mutluluğu tattıran sevgili @KızlarSoruyor ekibine ve değerli admin @KürkMantoluHayri ve hepinize çok teşekkür ediyorum.♥️🌹
Güzel düşünceleriniz için kos kocaman teşekkür ederim. Kitabınızı keyifle okuyup notlar alacağım kendim için :) Benim için çok faydalı kitap olacağına eminim eksik olmayın :)
@çarliabiniz Ne mutlu bana. Ben teşekkür ederim. Uğur getirsin, huzur getirsin😇
Bu güzel kitabı bizimle paylaştığınız için biz teşekkür ederiz hocam, zevkti 🙏🏻 🌺