ikiside biasım olur
Jennie ve ningning sizce de biribirlerine benzemiyorlar mı?
ikiside biasım olur



Kız güzel ırkçılıklarından beğenmemezliğe yatıyorlar. Bu arada bir tek ben mi Ningning’i Loona’dan Jinsoul’a benzetiyorum? Çok fazla benzemiyorlar ama ben biraz andırıyorum.
baktım evet hafif ona da benziyor
Hem de çokk. Ningning'in avatarı da Lisa'ya çok benziyordu ama reelde tab2 Jennie'ye hdcjk
https://lh3.googleusercontent.com/nXQ-KQLTWna5r8G-6ACMNx33PRy0ifSa8gtwkJVD16YNu9nRHv8lKGkuOppIMnX5fqjQBDc_jIWYQcPW-cQ-3Y3h6xdVCqgPWg=w960-rj-nu-e365
gerçekten avatarda lisaya çok benziyormuş
ama avatar ningning e benzemiyor sorun orada gdhjksl
aynen apiogğı
çok hafif andırıyor
ningning de güzel kız ama
jennie tam bir boss bitch kurban olduğum
gerçi ningning daha küçük ama büyüyene kadar jennie aşkım
Kanka ondan ziyade ellagross çok benziyor jennienin kızı gibi sanki
baktım aynısı ya
Cevap
9Cevap
Çok benziyorlar sanki ikiz kardeş. Maşallah çok güzel ikisi de. Genellikle k pop şarkıcılar birbiriyle benziyorlar hafif bir anımsatıyorlar.
evet
Benzemiyor yuz yapilari farkli ya da bana öyle geldi onu geç zaten bunlar çok tatlı lann bunlar şeker şeker bal bal
aynen çok tatlılar
Neee!!! Daha önce bu kızı görmemiştim ve JENNIE ile çok benziyorlar 😯
sesi de çok güzel gruba bir bak derim
bir de bi takip edermisin beni sonra geri çıkarsın
hiç fark etmemiştim daha önceee
evt çok benziyolar
Bence de benziyorlar.
evett
bende benzetiyorum. bence benziyolar
Hık demiş burnundan düşmüş
Aynen biraz benziyor
bencede
Benzemiyor
bence hafiften andırıyor
bunların hepsi birbirine benziyo zaten
hiç alakaları yok
az olsada benziyorlar bence
eh belki diyecem ama gercekten yok
tamam
Biraz, çok değil 😊
bencede
jennie daha tatlı
aynen ama ningning de çok tatlı ikiside biasım zaten
Yiaaaa eveeet
ningning jennie ve minnie karışımı gibi
evet benziyor ama yüz yapıları hiç benzemiyor
İnsan insana benziyor bunlarda birbirine benziyor
Benziyorlar
Bence de benziyorlar.
Hepsi aynı
Aynen, sizin zihniyetleriniz gibi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?