Tarık Buğra'nın kitaplarını okudunuz mu? ↗
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara Kitap Eczanesi! Hizmet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Tarık Buğra'nın kitaplarını okudunuz mu? ↗

Vay şehir kütüphanesini kaç ay kapattıktan sonra kendilerini affettirmek için iyi proje düşünmüşler. Keşke o kütüphane restore edilirken büyük bir süre kapalı kalmasaydı. Canım kütüphanem benim. İçinde az kız kesmemiştim. Özledim kendisini jdjdjdmmd
bursalımısınız?
Bursa da yaşıyordum. 4 sene falan orada öğrenciydim

Çok güzel düşünce bence en büyük eksiklik insanımızın kitap okumamasi kültür seviyesi düştü iyice üniversite okuyan her insan kültürlü demek değildir yanlış anlaşılmasın
Güzel de ben hiç kitap okuyamıyorum o kadar boş vaktim yok, sadece ara ara böyle sosyalleşmem gerkiyor onu da burada bir kaç dakikalığına kullnıyorum :(
Cevap
20Cevap
Güzel bir proje, umarım diğer şehirlere de yayılır.
amin canımm😀
Çok güzeeel 😍😍 Keşke Antalya'da da olsa. Çok yararlı bir proje. Hatta son zamanların en güzel projelerinden birisi.
Yaşadığım şehirde böyle bir gelişme olması çok hoş bir haber. Diğer şehirlere de gelmesini dilerim. Harika bir uygulama olmuş.
Belediyeyi hiç sevmem ama zaman zaman çok güzel şeyler yapıyorlar. Böyle hassas düşünülen şeylerin hastasiyim 😍
Çocuklara okuma alışkanlığı kazandırmak ve çocukların doktorlardan korkmamasını sağlamak adına güzel uygulama olmuş..
Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik olmuş. Çocuklara böylece kitap okumak sevdirilebilir.👏
Çook iyi bir proje olmuş tebrik ederim bunu düşüneni 😊
Çok güzel bir uygulama. bu arada pp foton sanki soldan biri öpüyormuş gibi çıkmış 😂
yok artık
resmi kestim
Niye kestin ne vardı solda
kardeşim
Yalnız şop on numara 😂
yüzümde şop yok
Yüzünde demedim dalga geçtim sol tarafla espri yani Shop için
Pardon ya değiştirdin benim yüzümden afedersin
yok
kadın bir profil bana mesaj at dedi
bu tarz olaylar olunca değiştirdim
Pembe hesapların çoğu erkek
bende biliyorum
insan gene de tırsıyor
Özgürce yazabilmeniz için elimden bir şey gelse keşke bende bu soruyu sordum daha yeni niçin kızların olduğu yerde kızlar azınlıkta diye
çünkü cahil ve abaza çok
batıda bu tarz olaylar olmuyor dur
bize has durum
Çok güzel hizmet veriyorlar
Çok iyi olmuş 😂
Anlaşılan 7/24 hasta olucam 😂
bu memlketin vaziyetinden öte bir duygu
Bursadayım ama kaçırmışım.
Çok güzel bişey emeği geçenlere teşekkürler
Çok hoş çok güzel 👏 👏
Masal karesi gibi :)) Güzel, faydalı uygulama 👍
Kütüphane nin oyun parkı versiyonu mu
detayı okudun mu?
içinde kitap olan bir yer ve kitaplar reçeteyle veriliyor
gayet güzel bi uygulama
Bebişlere bak yaaa çok tatlılar kuzularım
Bursa Büyükşehir belediyesini tebrik ediyorum
Çok güzel bir aktivite bence
Süper bir şey.
Her yere lazım
Çok güzel bence, ellerine sağlık.
Çok güzel
Müthiş bir uygulama olmuş. Keşke her yerde olsa...
Müthiş
Tebrik ederim
Çok güzel fikir
Harika bişey
Bir Ekrem başkan olmasada iyi bişey yapmışlar
Örnek etkinlik
Muthiss
Mükemmel
Süper olmuş..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?