Sizin en çok sevdiğiniz yeni nesil şarkıcı kim?

Ve en çok hangi şarkısının sözünü seviyorsunuz?
Ben Ömer Öz'e bayılıyorum.

"Ağla duymaz sesisini
Ağlasanda yürek unutmaz ki hikayesini"(Günah şarkısından)


"Hiç durma vur yüreğim sönmez dediler sönebilirim
Ağlar sızlar iki güne gülerim" (Vur Yüreğim şarkısından)



"Aşka küsemem verdiği acıdan
Dayanabilirim sevdan olmadan"
"Sustuğum acılar sayfalarca"
"Gidemem ki ben bi kere kal desen
Sönemem ki ben kül olup yan desen"
"Yaktın bizi yaraların izi geçmiyor" (Gidemem ki şarkısından)


"Güneş bile veda etmez ayrılırken"
"Yandım ben kül oldum canım
Karışır yağmurlara ağıdım"
"Ne gecem ne de gündüzüm kaldı
Sensin benim en güzel yanım"
"Bir gün daha karanlıkta yalnızlığın yanı başında" (Yandım ben şarkısından alıntı)
Sizin en çok sevdiğiniz yeni nesil şarkıcı kim?
Cevapla