Kurtlar vadisi
Hangi diziyi seviyorsunuz? Benim en sevdiğim dizi Suskunlar dizisi.
Kurtlar vadisi
diziler bence çok zararlı çünkü ülkemizde olup biten gerçekleri perde arkasına itiyor diziler millet öyle bir hipnoza girmiş ki varsa yoksa dizi ... biliyomusunuz Yahudiler Usa daki büyük film sirketlerinin sahiplkeri ama kendileri film izlemiyor !
Türklerde : Kurtlar Vadisi Pusu
Yabancı : The Vampire diaries ( Vampir Günlükleri ) , Teen wolf , The walking dead. Soluksuz ve takip ettiğim diziler.
The vampire dairies soluksuz ve merakla izlediğim dizi :)
Aynen. +1
Suskunlar .
Cevap
32Cevap
İzlediğim tùm diziler favorimdir aslında içlerinde en güzeli doctor who'dur.Breking bad,merlin,teen wolf vs.Bsg yi de çok beğenmiştim zamanında.Türk yapımı bu aralar Unutma Beni'ye sardım.
dexter ı,spartacus ü,walking dead ı ve bir sürü yabancı diziyi unuttum.Family guy o da var.Wamp diaries var işte 40 50 tane amerikan yapımı bak aklıma geldi beign human.Stargate Universe te güzeldi ya.
Muhtesem Yuzyil. Ama sadece Meryem Uzerli icin. Ne guzel kadindir o her gorusumde asik oluyorum. *Drools...
Tek izlediğim dizi var o da muhteşem bir dizi
evet evet doğru tahmin MUHTEŞEM YÜZYIL
sonuna kadar Mahidevran :)
KUZEY GÜNEY :) <3
Ama geçmişten günümüze ne sevdiğim dizi UNUTULMAZ'dı :)
SUSKUNLAR'a ise ailem bayılıyor ama ben hiç izleyemedim fırsat olmadı :)
ne yazıkki yaz tatiline girdi.muhteşem demek geliyor içimden
Benim gibi olan pek yoktur ama dizi izlemiyorum şahsen :D sarmıyo beni bu tarz şeyler.. Belli bi akıcılığı yok malesef..
ve tabiki behzat ç fenomen artık :) ve yine ikinci favorim suskunlar
HIMYM, Vampir Gunlukleri, Supernatural, Merlin, The Gates :)
Muhtesem Yüzyil
seksenler
Adini feriha koydum
Pis 7li
Suskunlar, kuzey&güney, kvp, yalan dünya, kanıt, behzat ç.
Vampir Günlükleri. Cuma günleri okuldan eve uçarak geliyorum onun için.
en çok uçurum dizisi ve suskunlar oda arada bakıyorum ama gerçek hayatı anlatan 2 film başka dizide tanımam zaten .
bütün hafta 2 dizi izliyrm hiç kaçrmadan seksenler ve adıını feriha koydum :)
HIMYM,breaking bad,game of thrones,walking dead,spartacus ama sezon finalindelerr :((
valla türk dizelerinden 80 ler müthiş espirileri dozunda
Dizi merakım pek yoktur.Ama denk gelince bir erkek bir kadını syrediyorum
Leyla ile Mecnun u tek geçerim..Bide Eskiden Ezelli çok severdim..Bu iki diziyi arşivliyorum..Çocuklarımda izlemeli
leyla ile mecnun,teen wolf,the secret circle i sırf thomas decker için izliyorum,vampire diares,doctor who
Televizyon kullanmıyorum. House, Fringe, Murder She Wrote iyi. İlk sezondan başlıycam.
valla dizi izliyemiyorum kı malum öss stresi... :) ama en takıp ettıgım körfez video mat2 :D
Kuzey güneyi izlerim bide survıvorı baska bısey ızlemem
Simdi dizi seyretmem ama en sevdigim dizi Gönülcelen di
Sadece leyla ile mecnun.
yalan dünya..kuzey güney..
takip ettim tüm diziler final yaptı :(
hala kurtlar vadisi :)
kurtlar vadisinden başka dizi takip etmiyorum. :-)
Öyle Bir Geçer Zaman Ki ...Soner-Aylin aşkı...
Hiç konuşmuyorlar mı ?
Leyla ile Mecnun ve Suskunlar.
- Moonlighting
- The Bold and the Beautiful
kuzey-güney hayat devam ediyor
Kuzey Güney ve Uçurum
How I Met Your Mother
The Walking Dead
Seksenler
Behzat Ç.
Spartacus
person of interest
castle
muhteşem yüzyıl, yalan dünya.
adını feriha koydum yalan dünyaa:D
tabiki muhteşem yüzyıl
1.Adını Feriha Koydum
2.İffet
muhteşem yüzyıl yahşi cazibe
suskunlar ve yalan dünya en beğendiklerim.
pis yedili, şefkattepe
Seksenler ve sen de gitme
Kurtlar Vadisi Pusu tek geçerim :D
Behzat Ç.
1.Suskunlar
2.Kuzey Güney
Bir tek Leyla ile Mecnun'u izliyorum :)
house.
Breaking Bad başlasa da kendimize gelsek :(((8
Ben dızı ızlemem
Behzat Ç.
TRT1 seksenler
Suskunlar
Muhteşem yüzyıl.
Yalan dünya :)
hiç dizi izlemem
yalan dünya
suskunlar, ecevit :)
Muhteşem YüzyıL
Seksenler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar