tamam kuzum yaa kaybetmek kelimesinden nefret ederim. Paylaşırız Billieşimizi😊. Bu arada Journey'i biliyormuşsun. Samimiyetle söyliyim görünce duraksadım ve etkileyici benim için bunu dinlemen. 💫
Bak, bir teklifte buluncam özelden bana klasik listeni gönder ben de sana göndereyim. Sadece bunun için takip edeceğim, kabul et, lütfen.( Ve bu mesajı da silersen sevinirim, buradakiler saçma fikirler yürütüyor.)
En en diyebileceğim kadar az insan dinlemiyorum. Müzik türü olarak her tür için bir kaç tane sayılabilir. Reggae Damian Marley Elektronik ve Hiphop Stromae, Sean Paul yerli Rock Hayko Cepkin yabancı Rock Depeche Mode Arabesk Fairouz vs vs
@YalvarBarışalım hayırdır kankiş, ben sizin yorumlarınıza aynı şeyi diyormuyum, Ben bunun için yönetime mesaj bile yazdım, bende böyle, eğer rahatsız oluyorsanız engel butonunu kullanın, teşekkürler.
@YalvarBarışalım ne demek ne diye anlamadım, ayrıca ben yorumlarda konuşup başkalarını rahatsız etmekden nefret ediyorum, neyi merak ediyorsan özelden yazabilirsin. Teşekkürler.
Ariana Grande: Boyfriend + No tears left to cry en sevdiklerim gibi. Diğerlerini de dinlerim ama. güzel şarkılar çıkartıyor. Billie : everything ı wanted en sevdiğim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Sevmiyorum çünkü tanımıyorum. Ama çookk çekici bulduğum bebek var! Billiecim💝😇
Billie'yi bende çokk severimm
Bossçik benden çok seversen yanlış yaparsın! 😼
Hiçte bir kere ben daha çok seviyorum tamam mı!
Iığhh! :/ Sen dinlerken iç organların kırlarda koşuyor mu, uzayda ters dödüğün için miden bulanıyor mu, gözlerin hayalet misali yukarı kayıyor mu?
Tamam kaybettim, senden daha fazla sevmiyormuşum :(
tamam kuzum yaa kaybetmek kelimesinden nefret ederim. Paylaşırız Billieşimizi😊. Bu arada Journey'i biliyormuşsun. Samimiyetle söyliyim görünce duraksadım ve etkileyici benim için bunu dinlemen. 💫
Journey, endless bunlar favori şarkılarımdan ikisidir. Klasik müziğe karşı da büyük bir ilgim vardır. d
Deme deme lütfen, eridim. Demek klasik! Open Sky'ı bilir misin peki?
Bilmez miyim.. son dakikasında kendimden geçiyorum resmen o kadar iyi ki...
Bak, bir teklifte buluncam özelden bana klasik listeni gönder ben de sana göndereyim. Sadece bunun için takip edeceğim, kabul et, lütfen.( Ve bu mesajı da silersen sevinirim, buradakiler saçma fikirler yürütüyor.)
Ne listesi? Favori şarkı listem mi yoksa dinlediğim klasik parçaların listesi mi?
Evet, klasik ya da favorilerinle beraber.
Teşekkürler.
En en diyebileceğim kadar az insan dinlemiyorum. Müzik türü olarak her tür için bir kaç tane sayılabilir. Reggae Damian Marley Elektronik ve Hiphop Stromae, Sean Paul yerli Rock Hayko Cepkin yabancı Rock Depeche Mode Arabesk Fairouz vs vs
Ben yabancı ve yerli şarkıcılardan da nefret ediyorum.
Niye ki?
Nickimi okumanız size cevap olacaktır.
Afedersin ama boku çıktı artık bence
@YalvarBarışalım hayırdır kankiş, ben sizin yorumlarınıza aynı şeyi diyormuyum,
Ben bunun için yönetime mesaj bile yazdım, bende böyle, eğer rahatsız oluyorsanız engel butonunu kullanın, teşekkürler.
Ne diye mcmsmsnsmsn
@YalvarBarışalım ne demek ne diye anlamadım, ayrıca ben yorumlarda konuşup başkalarını rahatsız etmekden nefret ediyorum, neyi merak ediyorsan özelden yazabilirsin. Teşekkürler.
Ben tsk bb
yerli olarak sezen aksu..
yabancı olarak lara fabian..
Ozzy Osbourne
Bruce Dickinson
Axl Rose
Robert Plant
Amy lee
Avril lavign
Katty Perry
Hilary duff
Billie eilish, BTS ve MAMAMOO (yerli neredeyse dinlemem 😬)
yabancı yok. Müslüm Gürses, Cengiz Kurtoğlu, Sagopa Kajmer
aleyna tilki dermişimm dkdkdd
şarkıcı değilde grup var adamlar ve duman
Rihanan adele amy winhouse sean paul madonna lady gaga
Ariana grande+ billie eilish+Ava Max+Rosalia+Lil nas X+
Ayyh en sevdiklerimm
Hmm. ortak yön. severim :)
Billie Eilish'in ve Ariana'nın en sevdiğin şarkıları hangileri?
No tears left to cry ve when the party's over
Ariana Grande: Boyfriend + No tears left to cry en sevdiklerim gibi. Diğerlerini de dinlerim ama. güzel şarkılar çıkartıyor. Billie : everything ı wanted en sevdiğim.
@iambigboss ava max dinler misin?
ed sheeran south of the border en sevdiğim
Ava max into your arms en sevdiğim, ed sheeran happier ve perfect severimm
marshmello'nun da happier şarkısı vardı klibiyle güzeldi.
Marshmello alone şarkısını seviyorum ama happier de güzel
Adele sever misin?
rolling in the deep en sevdiğim
Genelde hareketli severim. az buçuk slow da dinlerim.
ava max alone pt2 dinlemiş misin?
Ah evet dinledim ve çok sevdim ama favorim hala into your arms
Clean bandit dinler misin?
rockabye dinlerken kendisini keşfettim + 2-3 şarkısını dinlemişimdir.
Hmm anladım teşekkürler görüşün için
Rosalia?
Con altura favori şarkımdır. Senin?
Ben de teşekkür ederim. yorduysak affet. iyi günler.
Yok ne yorması, müzik zevkin benimkime çok benziyor onu anladım. d
Rosalia- Yo ti tu mi.
Mark eliyahu / ebru gündeş
Mark eliyahu en sevdiğim parçası journey'dir
Evet efsane bir şey ya
yabancı linkin park yerli sago
Hmm Linkin Park'ı bende severim
Rita Ora
Inna
Rihanna
J Balvin
Cardi B
The weeknd
Bob Marley
Michael Jackson
Billie eilish ve ariana
Yıldız tilbe tek geçerim.
Justin bieber tabiki yerli hadise
Ezhel, Aga b. Yabancı yok
Yıldız tilbe
Derya bedavacı
Hakan altun
Sezen Aksu🖤
Rihanna🖤
Anastasia kreslina,, nikolay kostylyov
The weeknd, Mabel matiz ♡
Sia/ Sena Şener
Sia'nın en çok hangi şarkısını seviyorsun? Ben en çok chandelier'i seviyorum
O da çok güzel şarkı. Benim en sevdiğim Elastic heart
Hmm anladım teşekkürler görüşün için🙂
Rica ederim ^^
Vinnie paz /sagopa kajmer
Yabancı 6ix9ine yerli Khontkar
Jehan Barbur
Müslümcüyüz
Arabeskin babalari
Şarkıcı sevmiyorum
Contra
ferdı tayfur
şivan perwer :D
Tabii ki de Rihanna
adele bende severim
Emma Hewitt
Baris manco