Çok güzel şarkılar var. Baktığımda nasıl bu kadar az izlenme alır diye hayrete düşüyorum. Ama keşfedilmemesi ve az kişinin dinlemesi daha güzel sanırım. 😄
Var ama kesifedilmesin :) Bana özel kalsın diğer türlüsü çok morelimi bozuyor... Yıllardır dinliyorum dinliyorum kimse bilmiyor ne güzel... Sonra 2 ergen şarkıyı videosunda kullanıyor şarkı patlıyor sonrada yorumlara bakıyorum deli oluyorum. Olm senden önce biz vardık bizzz :) Sen daha şortla mahallede koşarken biz bu şarkıları dinliyorduk diyesim geliyor.
Çok var Yalın - sensiz ben ne olayım Zeynep bastık - bir daha Tuğba yurt- taş yürek Oğuzhan Koç - sükutu hayal Merve Özbey - yaramızda kalsın Madrigal- seni dert etmeler İlyas yalçıntaş- farzet Varda var yani