Arkadaslar almanci olup olmadiklarini nasil anliyorsunuz :)?

selam arkadaslar, cok merak ettigim bir soru var. Ben almanyada yasiyorum, şu an mesela tr deyim ama ne kadar normal davranirsam davranim hep almanci oldugumu fark ediyorlar :) nasil fark ediyorsunuz ya?
Arkadaslar almanci olup olmadiklarini nasil anliyorsunuz :)?
Cevapla