Hapishane hücresinde yaşlı bir adamı emziren genç kadının bu tablosu kısa süre önce 30 milyon avroya satıldı. Tablo sapık görünebilir ama arkasındaki hikaye tarihi kayıtlardan geliyor. Fransa 'da Louis XIV' in saltanatı sırasında bir somun ekmek çaldığı için fakir adam ′′ açlıktan ölüme ′′ mahkum edildi. Kadın tek kızı ve hücresine tek ziyaretçisiydi. Onu her gün ziyaret etmesine izin verildi ancak yiyecek alınmadığı için sıkı bir şekilde incelendi. Adam 4 ay sonra hala kilo vermeden kurtulduğunda yetkililer şaşkınlıkla hücrede onu gözetlemeye başladılar ve şaşkınlıkla babasını doyasıya emzirmek için bebeğinin sütünü paylaşırken buldu. Kadının babasına olan şefkatini ve sevgisini fark eden hakimler, babayı affetti ve serbest bıraktı. Bu tarih parçası, erkeklerin genellikle göz ardı etmeye eğilimli olduğu günlük hayatımızda bir kadının şefkatinin ne kadar derin olduğunu odak noktasına getiriyor. Alıntı
Bir kadının, "babasını emziren" bu tablo hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kadının istemsizce yaptığını ben görebiliyorum ama mecburiyet bu duruma düşürmüş onu bence, babası aç kalmış açlıktan ölmemesi için emzirmeyi uygun görmüş, ama görmekte istememiş başını çevirmiş. düşüncem bu benim.
Yani ne kadar bi hikayesi olsa da birinci olarak şu görüntü fazlasıyla rahatsız edici. İkincisi de bir baba öleceğini bilse dahi böyle bir seyi kabul edemez bence.
Adamın kanında bi anormallik varmıs demekki. Benim düsüncem bu sekilde.
Hikayesini okumuştum daha önce. Sapıklıkla ilgisi yok bence çok güzel bir şey. Bugün babası yatağa mahkum olan birisi altını temizlemeyecek mi? Ne farkı var. İnsan evladından, anne babasından da bu tarz durumlarda çekinirse kime sığınacak?
Hikayesini bildiğim bi eser... bazen ilk bakışta gördüğünü yargılamamak lazım... kolay bi şey değil... üzülüyorum... hayatta kalmak için bi ekmeğin peşine düşmek insani hakkıyken bu... ne acı... yapana değil yaptırana bakmak lazım önce... ben normal olduğunu savunmuyorum ancak hayatı bu kadar da zorlaştırmayıp teşvik etmemek suça itmemek lazım...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Biz asla o kadinin yasadigini anliyamayiz, cunku gunumuzle o zaman bir degil. Nasil bir piskoloji adi altinda yaptiysa bunu artik... ayrica biz turkler gibi degiller fransizlar, babasinin yaninda dekolteyle duran insanlar. Emzirmesi de gayet normal bence