Bir kadının, "babasını emziren" bu tablo hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ne diyorsunuz sizce bu tablo sapıkça mı?

Hapishane hücresinde yaşlı bir adamı emziren genç kadının bu tablosu kısa süre önce 30 milyon avroya satıldı. Tablo sapık görünebilir ama arkasındaki hikaye tarihi kayıtlardan geliyor.
Fransa 'da Louis XIV' in saltanatı sırasında bir somun ekmek çaldığı için fakir adam ′′ açlıktan ölüme ′′ mahkum edildi. Kadın tek kızı ve hücresine tek ziyaretçisiydi. Onu her gün ziyaret etmesine izin verildi ancak yiyecek alınmadığı için sıkı bir şekilde incelendi.
Adam 4 ay sonra hala kilo vermeden kurtulduğunda yetkililer şaşkınlıkla hücrede onu gözetlemeye başladılar ve şaşkınlıkla babasını doyasıya emzirmek için bebeğinin sütünü paylaşırken buldu. Kadının babasına olan şefkatini ve sevgisini fark eden hakimler, babayı affetti ve serbest bıraktı.
Bu tarih parçası, erkeklerin genellikle göz ardı etmeye eğilimli olduğu günlük hayatımızda bir kadının şefkatinin ne kadar derin olduğunu odak noktasına getiriyor.
Alıntı
Bir kadının, babasını emziren bu tablo hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir kadının, "babasını emziren" bu tablo hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla