En sevmediğiniz müzik aleti hangisi?

Benim en sevmediğim müzik aleti keman çünkü çalınış şekli güzel değil tipi güzel değil ve en önemlisi sesi güzel değil. He bir de bizim yörede telli çalgılar yok. Peki sizin en sevmediğiniz hangisi? Lütfen nedenleriyle birlikte yazınız.
En sevmediğiniz müzik aleti hangisi?
Cevapla