Bir yazar olsaydınız, yazdığınız ilk kitabı kime veya neye ithaf ederdiniz?

Ünlü yazar ve şairlerin kitap ithaflarını okurken bu soruyu size sormak istedim. Yazdığınız ilk kitabı kime ya da neye ithaf ederdiniz?

Aleksandar Hemon, “Hayatlarımın Kitabı” adlı eserini, henüz bir yaşında beyin tümörü yüzünden hayatını kaybeden kızına ithaf ediyor:
Bir yazar olsaydınız, yazdığınız ilk kitabı kime veya neye ithaf ederdiniz?
William Faulkner, “Kurtar Halkımı Musa” adlı meşhur kitabını, çok sevdiği dadısı Caroline Barr’a ithaf etmiş:
Bir yazar olsaydınız, yazdığınız ilk kitabı kime veya neye ithaf ederdiniz?

Saint-Exupéry , hepimizin çok sevdiği “Küçük Prens”ini hem en yakın dostu hem de ustası olan Léon Werth‘e adamış. Werth, bu kitabın varlığından ve kendisine ithaf edildiğinden, ancak Exupéry öldükten sonra haberdar olmuş ne yazık ki:
Bir yazar olsaydınız, yazdığınız ilk kitabı kime veya neye ithaf ederdiniz?
Bonus olarak; “İkizler Burcu”na ithaf edilen bir kitap :))
Franco Ferrucci / Tanrı’nın Ağzından Evrenin Hikayesi
Franco Ferrucci / Tanrı’nın Ağzından Evrenin Hikayesi


Bir yazar olsaydınız, yazdığınız ilk kitabı kime veya neye ithaf ederdiniz?
Cevapla