
Manga hiç okumadım denemek istiyorum ama pişman olmayacağım bir manga olsun lütfen. Yüzümde kocaman gülümseme kalsın. Hatta gözlerimin içi dahi gülsün parıl parıl parlasın :)

Merhaba. 8 yıldır düzenli olarak anime izleyen biriyim. Çok fazla anime izledim şu güne kadar. Gintama hakkında aşağıda yorumlarda yapılan "şahsi" iyi değil yorumlarını genel herkes öyle düşünüyormuş gibi ciddiye alma. Gintama belki de en iyi komedi animesidir. Sadece benim için değil hem Japonya'daki hem de Türkiye'deki anime severler tarafından da bu durum böyle. Hem komedinin hem de yeri geldiğinde ciddiyetin, dramın bir arada olduğu bir anime. Tek sorun şu ki gintama animesi diğer animelere çok fazla gönderme yapıyor. Diğer animeleri izlemediğin için bazı esprileri anlamayabilirsin. Yine de çoğu espri çevirmen notu olarak açıklanıyor zaten. Bana göre en iyi One Piece. Yuzune çok büyük gülümsemeler de konduracak, yeri geldiginde ağlatacak, yeri geldiginde gaza getirecek her bir duyguyu tadacaksın. Ama şu an 945. Bölümde hâlâ da devam ediyor :D çok uzun dersen; Great Teacher Onizuka'yı mutlaka öneririm cidden komik anime. Onun dışında; Steins Gate, Natsume Yuujinchou, haikyuu, gekkan shoujo nozaki-kun. Bu animeler de izlerken seni eğlendirir. Konularına bakıp begendigin olursa izleyebilirsin. :) Manga da sormuşsun ama ben pek manga okumam genelde anime bitince mangasından devam ederim 😄
sevdiğin animelerin mangalarını okusan nasıl olur? ben naruto da güncele gelince mangaya başlamıştım. sonra her izlediğim animenin mangasını okur oldum. daha az zaman alıyor animeye göre
Gintama çok iyi diyorlar mangasını okudun mu ya da animesini izledin mi
Hocam ekşi sözlük yazarları buna övgüler dizmis 😄 kimseyle paylaşılmaya kıyamayacak kadar samimi içten bir anime yazmışlar
Ben genellikle ekşi sözlük yazarlarinin animeler hakkında analizlerini okuyorum. Gerçekten adamlarin övdüğü animeler çok iyi çıkıyor. Hepsi prof olmuş
Peki hocam en sevdiğiniz komedi hangisidir? Fairy tale yazan var one punch man yazan var çok yani. Sizin için en iyisi ne
Cevap
3Cevap
bulursan banada söyle 🙂
Gintama diyorlar dostum sen bir izle güzelse bana da tavsiye et yaz buraya
Tek düşüncem mangası mi okulmali yoksa animesi mi izlenmeli? Manga okursam sıkılırım diye korkuyorum ama mangaya da başlamak istiyorum
gintamaya şimdi bakıcam
takip ettiğim anime sayfaları var onlar ilgimi çekmişti istersen paylaşabilirim
Tabii olur memnun olurum
ama burdan yazamam takip atarsan mesaj yazabilirim
Atack on titan.
Gintama hakkında ne düşünüyorsun? Birinci bölümünü izliyorum devam edeyim mi yoksa komik değil mi bundan sonra da?
Ben Bleach ve Naruto sevmiştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?