Şarkıya rastgele denk gelirken sözü çok hoşuma gitti KS de sormasam olmazdı 😂😂
https://youtu.be/6548C0BHNyE
https://youtu.be/6548C0BHNyE
Evet liseden bir arkadaşım vardı konuşurken sesi o kadar yumuşaktı ki insanın içini ısıtırdı. Müzik kulağı da iyiydi aslında ama hiç göstermedi kendini. Zamanla uzaklaştık ama hâlâ aklıma geldiğinde o ses gelir kulağıma.
Cevap
4Cevap
Yoo kimseye olmadı hiç mdnd
Dudu demem lazım ama dudu değil
Çok güzelmiş ama olmadı
Olmadı
Yok öyle biri
Olmadı
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?