Ülkemizde müze kültürü ne yazık ki gelişmiş durumda değil. Bir çoğumuz bulunduğumuz illerde hangi müzeler var onları dahi bilmiyoruz. .Sizler müzeleri gezer misiniz?
Gezerim, gezerdim🙄 Artık malum pek mümkün değil ama yine de çok sevdiğim bir şeydir. Şimdiye en ilgimi çeken ve unutamadığım oyuncak müzesi oldu. Bazen bizim ve bizden sonraki neslin ne kadar şanssız olduğunu düşünüyorum o oyuncakları hatırladıkça.
Afyon merkezde müzeler var olsada hayatimda bir kes müzeye gidebildim müzelere gitmek görmek gezmek cok güzel bir şey ama malesef hersefer her istenildigi zaman gezilmiyor ki iş güc karışıyor bazı yapmak istediklerimizi yapamiyoruz