Yeni başlayan biri için org mu, piyano mu daha iyi olur?

Arkadaşlar ben çalmayı öğrenen biri değilim nota bilmem, müzik kulağı olduğu için duyduğum şeyi piyanoyla çalabiliyorum (tek el) ve öğrenmek istiyorum, bugün fiyat bakmaya gittim orglar ortalama 1500 TL civarı piyanolar 3000-7000 arası genel olarak. Piyano istiyorum ama zaten üniversiteyi şehir dışında okuyorum alsam da kullanamayacağım, orgu da yanımda götürmem gerçi ama sonuçta ucuz sorun olmaz yine de geldikçe çalarım diye düşünüyorum. Ama böyle bir durumda piyano almaya değer mi? Çok para vermek de istemiyorum ama piyano çalmak istiyorum velhasıl. Orgun sesi bile duygusal değil yani anlatabildim mi bilmiyorum aynı şarkı ikisinde aynı duyguyu vermiyor.. bilmiyorum. bu konuyla ilgilenen varsa fikir belirtebilir mi? Org almak mantıklı mı piyano isteyen biri için
Yeni başlayan biri için org mu, piyano mu daha iyi olur?
Cevapla