Şu bakışları nimet nimet şarkısı çok kötü değil mi?

Sesi güzel ama şarkı berbat. 🙄
Anlamsız ve özellikle şu kösün aşırı saçma:

Gözleri boncuk boncuk
Saçları bal rengi Yanakları allana allanağğğğğ diyor o kısımda. Çok kötü. Şarkıyı kendine yazmış bir de. Oda itici olmuş.
Şu bakışları nimet nimet şarkısı çok kötü değil mi?
Cevapla