Bir harf yanlışımı ortaya çıkararak bilgeliğini konuşturan bir üstad-ı azam :) Karşısındakinin harf yanlışıyla kendisini mega bilgili göstermek ahlaksızlığına düşmeyeyim de tek hatam F yi V olarak yazmak olsun mesele değil
bilge olduğumu söylemedim, bir harf yanlışını düzelttiğim için mega bilgili görüneceğimi hele ki hiç düşünmedim. düşünmediğim ve söylemediğim şeylerden dolayı “ahlaksız” olarak nitelendirilmem oldukça gülünç. egonuzun bu denli kırılgan olduğunu bilseydim keşke 🌸
Egom hiç kırılgan değildir sadece patavatsızlığa ve çok bilmişliğe gelemiyorum. Geçenlerde başka birisi daha bana yanlış yazım konusunda uyarı yaptı ama şöyle yaptı önce insan gibi konuya cevap verdi sonra da nezaket içerisinde laf çarpar gibi davranmadan uyarısını yaptı dikkat etmemi tavsiye etti ve mesajında sizin gibi kendisini birşey sananların davranışlarına muhattap kalabileceğim konusunda uyarıda bulundu :)
KEŞFETMEK KELİMESİNİN KEŞVETMEK OLARAK YAZILMADIĞINI ÖĞRETECEK BİR KİTAP ÖNERİRDİM demek yerine ARKADAŞIM ŞURADA YANLIŞ YAZMIŞSIN LÜTFEN DİKKAT EDELİM demek çok mu zor birşeydi? Bu hareket bar bar ben yüce bilgeyim müthiş bilgiliyim diye bağırıyor nezaketten yoksun bir bakış açısı içeriyor.
Doğru kelime yazmasını öğrenmişsin ama bir insanı adab-ı muaşerata göre nasıl uyarman gerektiğini öğrenememişsin buda senin hatan.
o kadar fazla yazım yanlışı yapıyorsun ki gözlerim kanadı gerçekten, yazdıklarının içeriğine dahi odaklanamadım. yazım yanlışınla açıkça dalga geçmiş olmam benim çok bilmiş olduğumu mu gösteriyor? üslubum serttir, üslubum yanlıştır belki ve sen bu konuda beni “kendi beklentin gibi” düzgünce uyarabilirdin fakat bana çeşitli yakıştırmalar yaparak laf sokma gayesinde olmayı seçtin. “bu da” senin kırılgan bir egoya sahip olduğunu gösteriyor. sandığın kadar nazik bir insan olsaydın, adab-ı muaşerete göre bir insan nasıl uyarılır yeterince önemsemiş olsaydın sen de bana bu şekilde bir tepki vermezdin her ne yazmış olursam olayım. söylediklerin ve savunmaların oldukça çelişkili olduğu için ciddiye alamıyorum maalesef. bundan sonra yazacaklarını da okumayacağım ama sen yine de son sözü söyleyip ego tatmini yapmak amacıyla zaten yazacaksın 😏 umarım bir gün kendini keşfedebilirsin, hayırlı akşamlar dilerim.
Kesinlikle İnsan Olmak’ı öneririm Engin Geçtan’dan hem sade anlatır hem de insanın içine doğru bir yolculuğa çıkarır. Başlangıç için çok ağır değildir ama derin de hissettirir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunu tavsiye ederim Miş gibi yasamak tolga bahçeci
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Küçük Prens kitabını önerirdim. Büyükten küçüğe herkesin okuyabileceği ve çok fazla anlam çıkarılabilecek bir kitap
keşfetmek kelimesinin keşvetmek olarak yazılmadığını öğretecek bir kitap önerirdim
Bir harf yanlışımı ortaya çıkararak bilgeliğini konuşturan bir üstad-ı azam :)
Karşısındakinin harf yanlışıyla kendisini mega bilgili göstermek ahlaksızlığına düşmeyeyim de tek hatam F yi V olarak yazmak olsun mesele değil
bilge olduğumu söylemedim, bir harf yanlışını düzelttiğim için mega bilgili görüneceğimi hele ki hiç düşünmedim. düşünmediğim ve söylemediğim şeylerden dolayı “ahlaksız” olarak nitelendirilmem oldukça gülünç. egonuzun bu denli kırılgan olduğunu bilseydim keşke 🌸
Egom hiç kırılgan değildir sadece patavatsızlığa ve çok bilmişliğe gelemiyorum.
Geçenlerde başka birisi daha bana yanlış yazım konusunda uyarı yaptı ama şöyle yaptı
önce insan gibi konuya cevap verdi
sonra da nezaket içerisinde laf çarpar gibi davranmadan uyarısını yaptı dikkat etmemi tavsiye etti
ve mesajında sizin gibi kendisini birşey sananların davranışlarına muhattap kalabileceğim konusunda uyarıda bulundu :)
KEŞFETMEK KELİMESİNİN KEŞVETMEK OLARAK YAZILMADIĞINI ÖĞRETECEK BİR KİTAP ÖNERİRDİM demek yerine
ARKADAŞIM ŞURADA YANLIŞ YAZMIŞSIN LÜTFEN DİKKAT EDELİM demek çok mu zor birşeydi?
Bu hareket bar bar ben yüce bilgeyim müthiş bilgiliyim diye bağırıyor
nezaketten yoksun bir bakış açısı içeriyor.
Doğru kelime yazmasını öğrenmişsin ama bir insanı adab-ı muaşerata göre nasıl uyarman gerektiğini öğrenememişsin buda senin hatan.
Hayırlı akşamlar.
o kadar fazla yazım yanlışı yapıyorsun ki gözlerim kanadı gerçekten, yazdıklarının içeriğine dahi odaklanamadım. yazım yanlışınla açıkça dalga geçmiş olmam benim çok bilmiş olduğumu mu gösteriyor? üslubum serttir, üslubum yanlıştır belki ve sen bu konuda beni “kendi beklentin gibi” düzgünce uyarabilirdin fakat bana çeşitli yakıştırmalar yaparak laf sokma gayesinde olmayı seçtin. “bu da” senin kırılgan bir egoya sahip olduğunu gösteriyor. sandığın kadar nazik bir insan olsaydın, adab-ı muaşerete göre bir insan nasıl uyarılır yeterince önemsemiş olsaydın sen de bana bu şekilde bir tepki vermezdin her ne yazmış olursam olayım. söylediklerin ve savunmaların oldukça çelişkili olduğu için ciddiye alamıyorum maalesef. bundan sonra yazacaklarını da okumayacağım ama sen yine de son sözü söyleyip ego tatmini yapmak amacıyla zaten yazacaksın 😏 umarım bir gün kendini keşfedebilirsin, hayırlı akşamlar dilerim.
Kesinlikle İnsan Olmak’ı öneririm Engin Geçtan’dan hem sade anlatır hem de insanın içine doğru bir yolculuğa çıkarır. Başlangıç için çok ağır değildir ama derin de hissettirir.
Bunu tavsiye ederim
Miş gibi yasamak tolga bahçeci
Platonun butun kitaplariyla basla