Anime izleyen kaç kişi var merak ettim -,-?

Aranızda anime izleyen birkaç kişi bile olsa vardır herhalde. En sevdiğiniz anime ne? Kaç tane izlediniz? Şu anda hangi animedesiniz? İyi çizim yapar mısınız? En sevdiğiniz anime karakteri ne? :)
Benim en sevdiğim anime Fairy Tail
20'den fazla izledim
Şu an High School Of The Dead 'ı bitiriyorum. Belki Narutoya başlarım.
İyi çizim yaparım :D
En sevdiğim anime karakteri Erza Scarlet
Anime izleyen kaç kişi var merak ettim -,-?
Cevapla