Keman öğrenmeye başlayacağım ve şu an keman satın alma aşamasındayım. Epey video izledim ve blog okudum. Keman modellerine baktım ve şu an için Rösler VLA-6
modeli çok hoşuma gitti. Klavyenin abanoz olanını tavsiye ediyor herkes onun iyi olduğunu biliyorum fakat diğer ağaçlar hakkında da pek bir bilgim yok açıkçası. Bir de bilen birilerine danışmak istiyorum sizler ne önerirsiniz?
Yaklaşık olarak 1000₺ civarında bir keman bakıyorum, başlangıç için de olsa çok kötü bir şey almak istemiyorum. Her türlü ve her konuda tavsiyelerinize açığım, teşekkürker
modeli çok hoşuma gitti. Klavyenin abanoz olanını tavsiye ediyor herkes onun iyi olduğunu biliyorum fakat diğer ağaçlar hakkında da pek bir bilgim yok açıkçası. Bir de bilen birilerine danışmak istiyorum sizler ne önerirsiniz?
Yaklaşık olarak 1000₺ civarında bir keman bakıyorum, başlangıç için de olsa çok kötü bir şey almak istemiyorum. Her türlü ve her konuda tavsiyelerinize açığım, teşekkürker
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer