Musmutlu geceler herkese yine sizlerden alacağım cevaplarını merak ettiğim bir soruyla karşınızdayım ☺️☺️☺️ Ben; Osmanlı İmparatorluğu‘nun yedinci padişahı olan Fatih Sultan Mehmet ve Büyük Selçuklu Devleti’nin ikinci sultanı olan Türk hükümdarı Alp Arslan ile bir akşam yemeğini yemeği isterdim 🤗🤗
Tarihim çok iyi değildir fakat Osmanlı hükümdarları her zaman ilgimi çekmiştir...
Peki sizler hangi o büyük tarihi karakterle akşam yemeğinizi yemek isterdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Görsel temsilidir...😂😂😂
Tarihten hangi karakterle akşam yemeği yemek isterdin?
Çok önemli insanlarla dolu tarihimiz, seçmesi zor ama Kanuni Sultan Süleyman ya da Fatih Sultan Mehmet ile tanışmak bir yemek yemesek de iki kelam etmek isterdim. İkisi de siyasi ve askeri alandaki başarıları dışında çok da iyi sanatçılar. Pek çok konuda bilgileri var. Çok yönlü insanlar. Eminim ki bana farklı bir bakış açısı kazandırırlardı. :)
Tarih demisken hem KPSS bilgisi olsun hem de soyleyim Fatih Sultan Mehmet olurdu. İstanbul fethi tarihini yıl dönümünü yaşıyoruz. Fakat üzüntü olanı kendisi vefat ettiğinde taht kavgaları yüzünden iki hafta kadar naaşı bir yerde unutulmuş padişahtı.