Şarkıcı olmak istiyorum ama sesim çok kötü, eğiterek kendi kendime geliştirebilir miyim?

Merhaba KS'canlar,

Sarki soylemeyi cok severim, sesim cok kotu. Arkadas ortaminda bir kac kez ayni sarkiyi soyledim ve onlar begendiler. Kendi kendi mi nasil egiterek gelistirebilirim?
Şarkıcı olmak istiyorum ama sesim çok kötü, eğiterek kendi kendime geliştirebilir miyim?
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
Iyi gunler dilerim..

#ILaVieEstBelleI
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Şarkıcı olmak istiyorum ama sesim çok kötü, eğiterek kendi kendime geliştirebilir miyim?
Cevapla