
İyi ki deriz, iyi ki şu da var kültürümüzde...

Okuduğum bölüm ile de alakalı olabilir belki ama kesinlikle Mutfağı...
Orta Asya Türk gelenekleri bile günümüzde halen devam ediyor sadece çağa ve yöreye göre değişiklik gösteriyor var mı daha köklüsü
Ben daha çok bireysel yaşayan bir insanım Ruhum, kişiliğim tek olmaya müsait ama iyi ki böyle canlı, samimi, içten bir toplumun parçasıyım Normal şartlarda İskandinav ülkelerinde yaşasam sadece işe giden, kitap okuyan, film izleyen, kimseye güvenemeyen, gudubet, paranoyak ruh hastası olur ve intihar ederdim fakat Türkiye Cumhuriyeti'nde yaşadığım için ekmeğimi bölüşmeyi, gönül insanı olmayı, sarılmayı, insanımızın yarasını dert edinmeyi öğrendim İyi ki çoook geniş bir tarihimiz, kültürümüz, inançlarımız, vicdanımız, birlik-beraberliğimiz var..
Rica ederim 🙏
Komşuluk kavramı bizim kültürümüz sayılır mı bilmiyorum ama benim çok sevdiğim birşey :) Biliyorsun komşularımızla bir hayli samimiyim😂😂😂
Bilmez miyim? Komşu demesek mi onlara, onlarda haneden birileri gibi :)
Hahaha bencede maaile yaşıyoruz😂😂😂 içimizden birileri artık onlar😂😂😂
😀😀😀
Cevap
7Cevap
Her ne kadar Türklere. Gerici ve yobaz deselerde insana saygı ve misafirperverlikte çoğu ülkeden iyiyiz. Avrupa ve Amerika kıtası da dahil
Gerçekten bazı konularda birlik beraberliğimizi seviyorum. Zor zamanlarda birçok insan birlik oluyor
Yeni doğan çocuğa takı takmak.çünkü insanın o donemde çok paraya ihtiyaçları oluyor yardımlaşma gibi
Samimiyet.
Olumsuz yanı ise:Elalem ne der düşüncesi.
Gönül insanlarını seviyorum
Misafirperverliği, yardımlaşmayı seviyorum.
Yardimseverliği, misavirperverliği
Hemen birlik oluyoruz
Gerdekten sonra beyaz çarşafın balkona asılması bu nedir ya,,,
Ayasofya Camii
Tarihimizi
Misafirperverlik.
Türklüğü
Samimiyeti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?