
~
Yol verilecek insanlara yüz verdikçe ne kadar kırıldığınızı, değiştiğinizi fark ediyorsunuz.
Mesela değiştikçe güçleniyorsunuz.
Ve güçlendikçe umursamamayı da bir şekilde öğrenebiliyorsunuz.
En acısı da neydi biliyor musunuz?
Canımızı yakanların hepsi canımızdı.
Ve en çok onlara ihtiyacımız varken bizlere hiç haketmediğimiz şeyler yaşattılar.
Affedene yazıklar olsun.
Cenazesi önümden geçse de affetmeyeceğim insanlar var.
Uzun lafın kısası, her ahın sesini duyan Allah’tır.
Sevmediğim yollara hep sevdiklerim için gittim. Değmedi. Katilini affeden her insan tekrar tekrar ölmeye mahkumdur.
Ben en derin yarayı, kıyamam diyenlerden aldım.
Beni kötü hatırlayın sakıncası yok.
Çünkü iyi olduğumda hep zarar veren sizler oldunuz.
Affetmeyin.
Sizi sabaha kadar uykusuz bırakıp, sizi düşünmeden hayatlarına devam eden insanları affetmeyin.
Ben yanındayım diyenlerin gidişini izleyeceksiniz tek tek. Ayakta duracak haliniz yokken hayatta duracak nedenleriniz varsa da korkmayın, düşmezsiniz.
Bizsiz oluyosa , sizsiz de olur. Her insanın hayatında birlikte gülmeyi özlediği, affedemediği biri vardır.
Var gibi gözüken ama olmayan insanları silin hayatınızdan.
Şimdi bütün keşkeleri bir bavula alıp çekip gitmek vardı.
Tek pişmanlığım, kelimeleri bile haketmeyecek insanlara saatlerce cümleler kurmaktı. Siz, benim bir daha kimseye güvenemeyecek olmamın sebebisiniz.
Siz bana daha ne yapabilirsiniz ki?
Biz umudumuzu her sabah daha iyi olacak diye kalkıp, her gece daha beter uyurken kaybettik.
Bizim en büyük kusurumuz, herkesi kendimiz gibi zannetmemizdi.
Sevdiğim insanlar değişiyor, bütün mesele bu.
Size güvenen insanları ne de güzel kandırdınız öyle.
Öyle karmaşık bir haldeyim ki. Ağlaya ağlaya gülesim var.
Aşklar mı ucuzdu yoksa insanlar mı?
Herkes yorgun, herkes dertli.
Kalbin kırıla kırıla öğrenirsin, kime ne kadar değer vermeniz gerektiğini.
Seni anlıyorum diyen hiç kimse bizi anlamamıştır. Hakkımızı helal etmiyoruz diye dilinizi yormayın. Helalı haramı bileniniz olsaydı zaten hakkınızda yenmezdi.
Sizi gerçekten seven biri, sizden asla vazgeçmez.
Vazgeçiyorsa zaten hiç sevmemiştir.
Ben bu güvensizliğimi tek başıma yapmadım.
Tanıdığım herkes biraz yardım etti sağolsun.
Beni üzeni üzerim, kısa ve net.
Sakın kötü biri olduğumu düşünmeyin sadece beni üzenlere karşı iyi bir insan olmaktan artık çok yoruldum.
Bazen elindeyken bile tutamazsın, kayıp gider hayallerin. Ben gidiyorum dediğinde gitme diyenleri değil, biz de geliyoruz yalnız gidemezsin diyen insanları etrafınızda barındırın.
Biri bulmak için yürür diğeri eritmek için. İşte bu kadar nettir, zenginle fakirin çizgisi.✔️
Dünyanın gösterişli halleri, yapmacık çıkarcı insanları çekmiyor dikkatimi. Bana bir parça yüreği güzel, samimi insan lazım..
~Maksim Gorki👏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 