
En çok sevdiğim Delikanlım ve Çabuk olalım şarkıları.
En çok sevdiğim düet şarkısı.. 🎼🎧🎤🎙
- Yıldız Tilbe'yi ve bütün şarkılarını a'dan z'ye çok severim.
- Kendisi benim için en iyi en doğal en samimi en ßaşarılı Kadın şarkıcı.
- Eşi benzeri olmayan ve oldukça Şeffaf bir Kadın✔🖤
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Söz konusu yıldız tilbeyse , tüm şarkıları harika😍
Söz konusu Yıldız Tilbe'yse gerisi teferruat 💃🤞🙃
Al ömrümü koy ömrünün üstüne şarkısı en sevdiklerim listesinde ilk 3’e girer. 😌
O zaman iyi dinlemeler 🤞🎶🎼🎤😇
Sen söylersen dinlerim 😂
Haydaaaaaaa 🤦♀️🎼🎶🎤 ben Yıldız kadar sesime güvenmiyorum 🤦♀️🤞😉😋
https://youtu.be/LeJ4D6CA_rc
Söyle söyle 🤗
Her şarkısını o kadar ayrı seviyorum ki... O benim idolüm... En sevdiğim şarkıları başta Delikanlım ve Hani Gitmesen Diyorum
...
https://www.youtube.com/embed/RlyydMs7-8cVazgeçtim
Geceler Sarhoş
Aşkperest, dillere destan, dayan yüreğim
Ceza-yıldız tilbe-tutsak
https://youtu.be/a7ZKB_DQCM8
😇
❤️❤️🦄
Delikanlı biliyorum sadece
En iyisiii işte 🌸😺
Hee doğrudur
Sevemedim seni yıldızım
Yildiz tilbe - severim ama güvenemem
Olsun mu olmasın dert sana uğramasın
Yıldız tilbe ben senin var ya sjsjsjsjjsj 😃😃🤐
Yıldız Tilbe sevmem alkolik uyuşturucu bağımlısı
He canım he bir 4 x4 lüksünüz geriye kalan herkes yanlış.!! Sen kendi hatalarına bak başkasına laf söyleyeceğine..
Elbet de hepimizin hataları olabilir, mesela şu an kullandığın üslup da bir, görmezden geliyorum ama bir sanatçı her yönüyle topluma örnek olmak zorundadır.
*bir hatadır.
Senin cümlenin de Yıldız Tilbe sevmem' den
sonrası bir hataa. Kimseyi yaptıkları, yapacakları veya yapmadıklarıyla yargılamak kimseye düşmez...
Kusura bakma ama uyuşturucuyu ve alkolü veya başka herhangi zararlı bir alışkanlığı meşrulaştıramam. Burada sıradan bir insandan değil bir sanatçıdan bahsediyoruz fanatizmle yaklaşmak hataları meşrulaştırmaktır.
Burdaki olay meşrulaştırmak değil, bn sanatcı kimligini öne sürdüm farkindaysanız kötü alışkanlikları siz ortaya attınız insanların kusurlarını deşmekte üzerinize yok. Bir dönem yapmış olması şimdi de devam ettiği anlamına gelmez bellki kadın daha yapmıyor nerden biliyorsun da bu kadar emin konuşuyorsun? Senin bu davranışın baştan faulken ıararla bana felsefe yapmaya çalışıyor olmanda ayrı saçma..
İyi akşamlar...
Görüş yazma özgürlüğüm olduğu için ben de görüşümü belirttim. Burada polemiğe girilecek bir konu ya da felsefe yapılacak bir durum yok. Ben anlatmak istediğimi anlattım, siz anlamak istediğiniz gibi anladınız. Size de iyi geceler...
Ben senin var yaa