Cem Yılmaz denilince aklınıza ilk hangi repliği geliyor?
"Beyni yok fikri var"
"Beyni yok fikri var"


Hepsi aynı anda geliyor
Yumurtanın akıyla sarısını ayırıyorsun o kadar
Sürmüyorsun bile
Eskişehir de bir hoca var suphanekeyi tersten okuyor Valla koşarak çıkıyosun oradan
Kaynim bana atladı
Her yerim şiş şiş
Senin hemcinsin Airbus indirip kaldırıyor ya. Sen neyi indirip kaldırıyorsun da
Yalancı yalanı söyleyemeyene denir
Yalanı söyleyene yalancı diyemezsin çünkü soyleyebilmistir
"Kaptan, gemi yalama oldu abi, tutmuyor"
"Hi guys!"
"Komutan Logar mı? Onun ben..."
"Tahta tabii zoruna mı gitti"
"Karışık var mı -Var -Karışık yükle"
Abi ne yap biliyor musun, hepsinden azar azar ortaya karışık yap. Ya da sen ne yap biliyor musun?
Abi bana bırak, sen bana bırak menüyü s. Et 😂
"Bahadir abimiz son anına kadar dimdik.." 😂😂😂
bir bilezik flan verinde atalim bu boyle ney 😂😂
Cevap
52Cevap
Şimdi sizin kafanızda iki tane soru işareti var
1. Dayak nedir?
2. Neden atılır?
''Beni milli eğitim bakanlığndan gönderdiler
https://hizliresim.com/1MbTYn
-Abi cay getireyim mi?
- yok sen içeri geç.. içeri
- sonra yandaki supurgeyi alip ulann a. minaa kodugumm
Kalkan balığı
https://www.youtube.com/embed/vbX5XYP6_4UYedek Subay muhabbetine yarılıyorum :D
https://www.youtube.com/embed/_K80MaQ8I3U-Evet tarafından 😂 birde - Uyudun mu? Ben uyumadımda😅
Cem yılmaz denince aklıma bir şey gelmiyor pek sevmem kendisini.
cem yılmaz vadesi dolmuş komedyen artık film çekmesin bir zahmet.
Peki Zeki Müren de bizi görecek mi?
Malı Arap Faik'ten alıyorduk.
Alo, aşkım biz indik...
Ulan kulenin bile daha haberi yok! 🤣
tek basima denedim ama olmuyo ; çok yaşamiyo baabaaa diyip ölüyoo
+ Mesaj at mesaj
- Ne yazım
+ Uyudun mu yaz
- Sebeb
+ ben uyumadım da
Faruk Eczanesiiii
Faruk Kıraathanesi Olmasın😊😊
Nerdesin aşkım? burdayım aşkım 🤣🤣🤣little little in to the middle 😂😂😂
kadın insanın ust modelıdır:)
repliktne çok direk gora geliyor bunun tekniği neydi ya
Sevmem kendisini. Dinlemem pek bilmiyorum o yüzden.
replik değil de defne samyeli ablamızı nasıl aldattığı geliyor :D
Hiç sevmiyorum bu adamı. Nedense esprileride bana çok saçma geliyor ve hiç gülmüyorum
Im mayaeliiiingg , var mısın yok musun konukluğunda
Almiş yanina iki yaverini abi şunu yapalım abi bunu yapalım
Bahattin abi geliyor aklıma 😂 bilezik falan atsaydık djskdjsk
Sen bize naaap biliyor musun?
kalp diyorlar
Zeki müren’de bizi görecek mi? :)
Komik olmadığı geliyor sadece
Beyni yok fikri var geliyor benim de🙂
Gelmiyor çünkü sevmiyorum kendisini
Muzip bakışı geliyor aklıma 😄
Uyudun mu yaz 😄
Ama lütfen film çekmesin
Cem Yılmaz kimdir nedir ne değildir bilmem ben.
Sanıklar gelseeeeeen.
little little in the middle
Kakabüs işte şimdi s. çtınız😂😂😂
Eheehe sxkmeseler barii
Kadın bineceği dalı kesmezmiş esprisi geliyor aklıma
Hiç sevmem hiç de gülmem bu adama.
doktor beni ellemesin benim kocam yapar ameliyati
Sırıksız sırıkla atlayan gördüm 🤣🤦🏻♂️
Burayı yıkarlar hic aklimdan cikmaz😅
En son arog u izlemiştim veya gora
UFO gören masum köylü
Evet uçak aldım gittim 6 tane çektirdim
Pekş onlar bizi görebiliyor mu
Faruk Eczanesi jdjsjsnsns
Little little into the middle
Ya Yeter Ya Biz Bu Kadar Kurcalamadık Ahahshshah
Ne vereyim abime ne verecen bana 🤣
Bu adam çok itici ve samimiyetsiz
Erkeklerdeki deli uzuv
Haksiz mi adam:)))
Aslında ilk zamanlar öyle belli bir yaştan sonra ne istediğini çok iyi biliyo insan ve herkese karşı zorlamayı artik:))) kadınlarda nasıl bilmiyorum tabi?
Uyudun mu
Ben uyumadim da
🤣🤣🤣
Evet beğenemedin mi 🙄
Hadi begenmemen pek ilgilendirmiyor da neyime yakistiramadin
Fesat sensin 🙄🙄🙄
Gıcıklık mi yapmak istiyor canin 🙄
Belli gıcıksın 🙄
Evet gıcığım ama herkese değil tek farkımız o 🤨
En azından hayattayız, bu da bişey be abi.
Replik deghilde aklima serenay geliyo
Sevgili koleksiyonu🤣🤣🤣🤣
"Yıkarlar burayı ama gerçekten yıkarlar💦" 🙈😂
Erkekler düz yaratılmış Analog..
Little little in to the middle 😂😂
Zeka dolu esprileri :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?