İçmekten en çok keyif aldığınız içki hangisi?

Hepsi öz çocuğunuz gibidir, bilirim... Benim en çok keyif aldığım içki Milli içkimiz Rakı'dır.

Değilse belirtiniz...
Rakı: Aileleri, dostları bir araya getiren hoşsohbet masadaki muhteşem lezzet.
Bira: Sıcak yaz günlerinin soğuk serinletici suyu.
Şarap: Yemekleri etrafında oturan insanları ve nesneleri özelleştiren romantik lezzet.
Votka: Çirkin kadın yoktur, az votka vardır.
Tekila: Kısa dönemeçten yolunu bulduran eğlenceli lezzet.
Viski: Aklı başında olanların buzlu dostu.
Şampanya: Kutlamalarınıza katılan tuhaf dost.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İçmekten en çok keyif aldığınız içki hangisi?
Cevapla