Ben çok beğendim. İnanılmaz harika bir film. Gupse Özay var güzel olmaz mı hiç? Gupse Özay hem bu filmin yazarı hemde oyuncusu. Bu arada Selim karakterine aşık oldum 😊 Yok böyle bir Koca. Ben karakterler arasında en çok Sultan yani Gupse Özay'ı seviyorum. Bu arada bugünün tarihi tersten ve düz yazılışı aynı olan, bizim görebileceğimiz son tarih 🌺 0202 2020
İzledik ve beğendik
İzledik ve beğenmedik
İzlemedik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ankete de katılın KScanlar 🌺 Eltilerin Savaşı filmini izlediniz mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Izlemedim gerek yok bence izlemeye de ismi bile itici
Hep aynı tür filmler farklı bir mizah yok
Fragmanı izledim, sevmedim.
hayır izlemedim..
Basit konu ama izletiyor sevdim
katıldım