Hayat önceden kıymetli değildi bu kadar. Yaşamanın hiçbir anlamı yoktu, önemi yoktu. Sonra sen çıktın karşıma, üstüne bir de seni kaybetme korkusu çıktı. Ben hayatımda hiçbir şeyden bu kadar korkmadım. Hiçbir düşünce bu kadar ürpertmedi içimi. Düşüncesi bile aklımı başımdan alırken, yaşanmışlığını düşünemiyorum. Varlığın sevgilim, varlığın en büyük dua sebebim. Seni düşündükçe içimin ısınması, yüzümdeki gülümseme seni ne kadar sevdiğimin en büyük kanıtı. Varlığın hiç eksik olmasın hayatımdan, ömrüm boyunca hep yanımda ol. Beraber yol alalım, sen hep yanımda dur, elimden tut, bırakma. Ben aşk neymiş sende gördüm sende yaşadım. İçim seninle doldu, taştı. Ben ben olmaktan çıktım tamamen sen oldum. Seni düşündüğümde daha da güzelleşiyor dünya. Hayat daha yaşanabilir geliyor. Gözlerine baktığımda anlıyorum yaşadığımı. Zerrelerime kadar hissediyorum varlığını. Yokluğun aklıma geliyor bazen.. nefesimin kesildiğini hissediyorum. Düşüncesinin tüylerimi ürperttiği bir şeyi yaşama ihtimalimi düşünmek bile hayattan vazgeçmeme neden olabiliyor. Varlığını sürekli hissettiğim, senin gülüşünle geçireceğim günler yaşama hevesimi arttıran tek şey. Gel sevgilim benim ol, senin olayım. Birlikte mutlu sonsuz olalım. Artık varlığım da yokluğum da seninle olacak, tıpkı dünüm ve bugünümdeki gibi. Sen kalmayı istediğin sürece hayatımın tam ortasında olacaksın sevgilim. Yıllarca kurduğum hayaller seninle can buldu, seninle güzelleşti. Hayallerimden çok daha güzel bir aşk sundun sen bana. Şimdi ise o hayallerin çok daha ötesinde bir düşüm var. Bir gün senin sesinle uyanıp, gözlerimi her sabaha seninle açmak. Sana kavuşacağım gün dünyaya gelme sebebim de anlam bulmuş olacak. Mutluluk adına ne varsa seninle tamamlanacak, seninle bir bütün olmanın huzurunu ömür boyu yaşayacağım.. Aklıma geldiğinde karışıyor mevsimler. Gözlerini düşündüğüm her yer sanki bir ilkbahar sabahı. Seninle yaşadıklarımız sevgilim, bir hikayenin çok daha ötesindeydi. Biz seninle bir hikayeydik. Mutlu bir hikaye. Sen benim en güzel hikayemsin. Başlayan ve bitmesini asla istemediğim
Bir insanı nasıl tanıyacağınızı biliyor musunuz? Ne okuduğuna bakın, Ne seyrettiğine bakın, Duvarlarına ne astığına, Raflarına ne koyduğuna, Nasıl konuştuğuna, Nasıl dinlediğine bakın. Yapmanız gereken tek şey bakmaktır. Bunlar size onun ruhunun nerede olduğunu gösterir Ve kimleri takip ettiğine bakın. Neyin peşinde; bilginin mi, eğlencenin mi, ruhun mu, çok daha yüzeysel bir şeyin mi?
Söz değilde şöyle bir yazı okudum az önce buraya bırakayım sesli okuyun. BENDEN SONRA TEKRARLA Ben çocukluğumdaki travma değilim. Ben orta okul travmalarım değilim. Ben annem ve babam da değilim. Ben kardeşlerim de değilim. Ben birlikte olduğum insanlar da değilim. Ben eski ilişkilerim de değilim. Ben başarısızlıklarım değilim. Ben kötü yaptığım seçimler de değilim. ' 'Geçmişim bugünümü ve kim olduğumu tanımlamaz Öğrenmek, gelişmek ve iyileşmek için inancım ve gayretim var. ''
Kim olduğumu ben tanımlarım. Kim olacağımı ben seçerim. Bu hikayeyi ben yazarım!
Beşeri acıların üstesinden ancak dünyevi gerçekliğin ve bireysel benliğin yarattığı yanılsama perdesinin ötesine geçmek ve insanın mustarip olduğu bütün acılara yol açan sahte arzulardan ve baştan çıkarıcı tutkulardan arınmış bir kişilik geliştirmek suretiyle gelinebilir.
o kadar çok var ki... dudak aşınır :)) Dogada ilk Kirlenmedir.. Yeryüzün ülkelere bölünmesi. az şeye sahip olanın köleligide az olur.. yaşasın asil yoksullugum... Sahip oldukların birgün sana sahip oluyorlar... ve Gölge etme başka ihsan istemem...
Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur... Can da inci mercan da.. Kimisine çalı olan kimisine olur yuva Herkes aynı değilki azizim. Yüzlerce kalbi ziyan edende var.. Bir kalbi yüzbin defa sevende var.
"İşin gerçeği delilik için bir tedavi yok, bu sadece bir hayal. Delilikten kurtulmak için geçilen yollar çetrefillidir. Sadece en şanslıları, esas dünyaya giden yolu aşağı yukarı bulurlar." Walter Bishop
Aslında siirden bir parça Sevgileri yarınlara bırakınız Siz geniş zamanlar umuyordunuz çirkin dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek yılların telaslarinda bu kadar çabuk geçeceği aklınıza gelmezdi
... Yine de en iyi şey, sevilen bir kadının yanında, konuşmadan, yalnız onun beraberliği duygusu ile tamamen mutlu bir gece geçirmektir. Fazlasını aramamalıyız; çünkü iki varlık hiçbir vakit tek olmaz… Maupassant
Bu kötü yazıma kader diyorlar Dertler zincirine vuruldum usta Gittiğim bu yolun dönüşü yoktur Hakkını helal et elveda usta Babanın parçadaki bu sozleri beni çok etkiliyor galiba bu
Mehmet Akif Ersoy a sormuşlar bu toplum ne zaman düzelir diye cuma namazına gidenler sabah namazına gitmeye başladığında. demiş bu kelime olurdu öpmek isteseydim
Bomboş sahte sevgiler.. Sırf zaman geçsin diye yapılan ilişkiler. Birbirini kaybetmekten korkmayan, Değer nedir bilmeyen insanlar.. Ben bu çağın frekansına ayak uyduramıyorum. Siz devam edin..!
En İyi Cevaplar