Sesimi nasıl kullanabilirim, sesime uygun şarkı nasıl bulabilirim?

Sesimi cok rahat bir sekilde yuksek notalara cikaramiyorum. Zorlayinca catliyor sesim. Kalin notalara kolayca inebiliyorum ancak yukseklere cikinca net ve guclu bir sesten cok , hava ile cikan (airy dedikleri ) bir ses tonuna sahibim. Sesimi guzel kullanabilir miyim, nasil uygun sarki secerim? Hic egitim almadim ses konusunda, sadece muzik ve piano egitimim var ve vokal dersi alacak zamanim yok. Her turlu goruslerinize acigim.
Sesimi nasıl kullanabilirim, sesime uygun şarkı nasıl bulabilirim?
Cevapla