Hobileriniz var mı? Sadece hobi olarak mı kalıyor yoksa uğraşmayı seviyor musunuz?

Ben karakalemle uğraşmayı seviyorum. Yıllar önce güzeldi iyiydim ama bir zamanlar ara verdiğim için önceki gibi değil. Son zamanlarda üzerine tekrar gitmeye başladım. Uğraşmayı seviyorum. Güzel şeyler çıkacak. Bunlar bana ait değil, odamda eğer bulabilrisem önceki çizdiklerimi de paylaşacağım.
Göz, en ayrıntılı olanı, zor. Bunu halledersen tamamdır :d
Göz, en ayrıntılı olanı, zor. Bunu halledersen tamamdır :d
Karanlık sanat diyelim. Hayal gücünü bir hayli zorlarsın. Sonuçlar bazen ürkütücü oluyor
Karanlık sanat diyelim. Hayal gücünü bir hayli zorlarsın. Sonuçlar bazen ürkütücü oluyor
PORTRELER. ÖNEM VERMEN GEREKEN AYRINTILAR VAR. BUNU DAHA ÇOK SEVERİM
PORTRELER. ÖNEM VERMEN GEREKEN AYRINTILAR VAR. BUNU DAHA ÇOK SEVERİM
OBJE ÇİZİMLER OLMAZSA OLMAZZ.
OBJE ÇİZİMLER OLMAZSA OLMAZZ.
Hobileriniz var mı? Sadece hobi olarak mı kalıyor yoksa uğraşmayı seviyor musunuz?
VE CADI ÇİZİMLERİ :D Şaka bir yana seksist çizimler. Bunlara birşeyler ekledikçe daha güzelleşiyor. İlgimi çeken temalardan biri
VE CADI ÇİZİMLERİ :D Şaka bir yana seksist çizimler. Bunlara birşeyler ekledikçe daha güzelleşiyor. İlgimi çeken temalardan biri
Güncellemeler
+1 yıl
Devammm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Hobileriniz var mı? Sadece hobi olarak mı kalıyor yoksa uğraşmayı seviyor musunuz?
Cevapla