Ben karakalemle uğraşmayı seviyorum. Yıllar önce güzeldi iyiydim ama bir zamanlar ara verdiğim için önceki gibi değil. Son zamanlarda üzerine tekrar gitmeye başladım. Uğraşmayı seviyorum. Güzel şeyler çıkacak. Bunlar bana ait değil, odamda eğer bulabilrisem önceki çizdiklerimi de paylaşacağım.Göz, en ayrıntılı olanı, zor. Bunu halledersen tamamdır :dKaranlık sanat diyelim. Hayal gücünü bir hayli zorlarsın. Sonuçlar bazen ürkütücü oluyorPORTRELER. ÖNEM VERMEN GEREKEN AYRINTILAR VAR. BUNU DAHA ÇOK SEVERİMOBJE ÇİZİMLER OLMAZSA OLMAZZ.VE CADI ÇİZİMLERİ :D Şaka bir yana seksist çizimler. Bunlara birşeyler ekledikçe daha güzelleşiyor. İlgimi çeken temalardan biri
Güncellemeler
+1 yıl
Devammm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Hobileriniz var mı? Sadece hobi olarak mı kalıyor yoksa uğraşmayı seviyor musunuz?
Ben de karakalem renkli kalem çalışıyorum ama portre çizemiyorum onun dışında eksiklerim olsa da onları iyi örtüyorum çizimlerim de. Bu arada göz çizimleri bana göre en basiti
Biraz uğraş gerektirmek lazım gerisi geliyor ya. Kendini zorlama. İstediğin zaman çizmeye ayırırsan zamanını füzel gider ((: Hangi konsepti sevdin daha çok?
Yok yukarı not düştüm zaten. Ama buna yakın çizimlerim vardı. Eskilerden bulursam paylaşıcam olmazsa kısa bir zaman sonra çizdiklerimi paylaşıcam o zaman beklerim yorumunu
En İyi Cevaplar