Bu 1994 model kırmızı Tofaş Şahinamcama ait. 2014 ten beri amcamda bu otomobil arkada yazan yazı eskimek ne güzel eksilmedikçe hadi sizde paylaşın bakalım ona göre eig seçicem en güzel Tofaş’a eig vericem Tofaş Kartal Şahin doğan resimleri atabilirsiniz ona göre eig seçicem bugünde böyle olsun bu şarkıda size hediyem olsun
Ben de ya. Arada sohbete tanık olurum. İşte şöyle bir araba var şu model. Içi şöyle dışı şöyle. Ben bakmakla yetiniyorum. Ama en sevdiğim silahlardan, m249 , m82 sniper, cheytac, m4a1, scar, acr filan olsa. En önce detayına kadar incelerim.
Takipleşelim o zaman ara sıra sohbet ederiz bende aynı sadece bakıyorum. Hatta arkadaşlar falan tek bakışta ne yapımı falan arabanın her şeyini söylüyor ben hiçbişe anlamıyorum. Ama silah hakkında konu açılsın çalışma mekanizmasına kadar bir mühendis edasıyla anlatırım 😂
En İyi Cevaplar