Schopenhauer'in bu sözü hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum?

"Hayata varolmayışın kutsal sükunetini bozan, faydasız bir zaman dilimi olarak da bakabilirsiniz."
- Arthur Schopenhauer
Güncellemeler
+1 yıl
Schopenhauer'in kötümser (pesimist) bir kişidir. Fikrimce bu sözle anlatmak istediği; hiç varolmamış olmak, var olmaktan daha iyidir.
Fikri pekiştirmek için bir sözünü daha paylaşayım.
''Çocuklarıma bırakacağım en büyük miras hiç var olmayacak olmalarıdır.''
Schopenhauer'in bu sözü hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum?
Cevapla