Kitap okuyan insan ile okumayan arasındaki fark ne olabilir ki sizce?

bence fark olmaz neden derseniz eğer ki kitap okumayan biri kendini öğretici şeylerle geliştiriyorsa ve düşünme kabileyetini de geliştiriyorsa düşünerek bence fark olamaz hayal gücü vs sini bilmem ben pekte böyle kitap okuyan biri değilim güzeldir zevklidir ama her insanın zevki farklıdır mesela filmi izlemeyip kitabını okuyan insanlar var bende filmciyim öğretici şeyleri okuyorum ve çok düşünüyorum
şunuda eklemek isterim GÜNÜMÜZDE o kadar ÇOK OKUYAN İNSAN müsveddesi var ama hiç bir halta yaramıyor ortalığı karıştırmaktan başka sözümü yanlış yerlere çarpıtmayın lütfen herhangi bir şahısa ithafen söylemiyorum ortaya salıyorum !!
Kitap okuyan insan ile okumayan arasındaki fark ne olabilir ki sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
detayımı kimse güzelce okumadığı için hiç kimsenin beni anlamaması gayet normal hakaret edip saygısızca olanlara bir şey demiyorum ama anlayışlı insanlardanda anlayış beklerdim şahsen
Kitap okuyan insan ile okumayan arasındaki fark ne olabilir ki sizce?
Cevapla