Eğer bir çizgi film karakteri olsaydınız, hangisi olmak isterdiniz?
Red Kid
Müfettiş Gadget
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç düşünmeden redkid dedim redkid en sevdiğim çizgi film karakteridir zaten eskiden beri hayranım kendisine onun üstüne tanımam çizgi film dünyasında
onun hatta çizgi romanınıda vardı onuda okumuştum ben:)
neyini seviyorum biliyor musun redkid kimseyi öldürmez gölgesinden bile hızlı silah kullanır ama sadece kendini öldürmek isteyen kişinin elinden silahın düşmesini sağlayıp etkisiz hale getirir ve sonra suçluları hapse gönderir.maceranın sonunda herkes onu şerif yapmak ister bi bakarlar ki redkid ortadan kaybolmuş.
öle gerçektende:):)
Ninja Kaplumbağalar:)
bir tane değil ki olmak istediğim kahraman aysavaşçısıda olsam olurdu:)
" Speedy Gonzales " link Ahada tamı tamına benim vala..kih..kih..kih..
kesinlik betty boop :)
link
öyleyimdir :D
ay savaşcısı:)
Cevap
32Cevap
Red Kid olabilirdim. Kovboyları severim.Düldül le gün batımına doğru yürürdük ne güzel.
bide köpeği vardı rin tin tin:)
:):)
Nills.. ('Uçan Kaz ve Morton' çizgi filmi vardı yıllar önce. Çok severdim.)
calıou babası benim olcaksa onun annesi olmakistiyorum
bugs,sylvester,tom,duffy,max,
bir sürü var da aklıma gelenler bunlar.
Şeker kız candy,rapunzell,uyuyan güzel,pamuk prenses,
he man çizgi dizisisndeki shila olmak isterdim 90lı yılların çizgi filmiydi
vahşi batıda yaşamak isterdim. atlar silahlar apaçiler maceralar
Cizgifilm karakterı olmam anime olsaydı degısebılırdı
keloğlan :D zeki çocuk :D
kel oğlan keleş oğlan:)
:):)zor durumdan sıyrılmasını bilir hemen:):)
Ninja Kaplumbağalar:)
kötülere ve kötülüklere karşı savaşıyorlar çünkü:):)
hulk
hulk=yeşil dev:)
temel reis :-)
ıspanağıyla meşhur:)
road runner "bip bip" :d
Red Kid çok cool bence:D
red kit iidir ya candır<3
gargamel var ya işte o .
azman diye kedisi vardı:)
cherry yada temel reis
bugs bunney rahatım cunku onun gıbı
şirinlerden biri :D
müfettiş..
cedric
Büyük Bir Pokemon Ustası Olmak İsterdim :D
kayyunun kız kardeşi rozi
avatardan belli zaten.
çakıltaş ya da chen :D
pepe le pew
:)
Ash - Pokemon
Calimero
çoğunu izlerdim çizgi filmlerin ama bu kaçmış gözden:)
Retkit ...;))
venom
kesinlikleee...
Bugs Bunny :)
Fred Çakmaktaş... =)
daffy duck
sylvester
zagor :D
kül kedisi=)
bugs bunny.
tusubasa
Gargamel
casper
heidi yada ay savaşçısı
pepee :))
cedric
gargamel
sence :D
yakari
Hızlı kovboy : )
Bugs Bunny
Çakıl
müfettiş gadget :D
tweety :))
cedric cok komik
şirine
Pepe olcam :P
bugs bunny
sıpaydır men :)
tazmanya canavarı.
richie rich
bugs bunny
twetty :)
he-man olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar