aşırı şiddet içerikli, kanlı,
psikolojik hasar bırakan filmler vs...
filmin bir an evvel bitmesi için ter döktüğünüz filmleri soruyorum...
psikolojik hasar bırakan filmler vs...
filmin bir an evvel bitmesi için ter döktüğünüz filmleri soruyorum...
the hostel kesinlikle,kill bill'de bazen rahatsız edici olabiliyordu özellikle son sahnede uma thurman o mafya lideri japon kadının kolunu koparıp kanlar fışkırdığında,diğer kadının gözlerini oyup ere atıp üstüne bastığında v.s
Irreversable... Hayatımda bir sinema koltuğuna bu şekilde çakıldığım, çıkmaya bile yeltenemediğim bir daha hiç olmadı. Umarım olmaz da. link
Bir de 29 Palmiye vardı ama bu filmle kıyaslanamaz bile. link
"Salo ya da Sodom'un 120 Günü" hali hazırda yasaklı. Film aldığım yerde cd yi görünce dayanamadım bir daha geçmez elime diye aldım izledim ama hangi akla hizmet hala bilmiyorum
Cevap
14Cevap
geçen burada birisi bi film paylaşmıştı sessiz böyle doğa sesleri falan vardı biri intahar ediyodu falan filan, onu saymazsak paranormal activity
oldboy. ensest bi ilişkiyi konu aldığı için içim almadı
neyse izlemesinler boşver :)
vahşet sapağı diye bi alman filmine gittim.göya korku filmi gülmekten yarıldık filmde.habire de mercedes reklamı yapıyolardı.izlemek isteyenler İZLEMEYİN :S
Korku yanında komedi kalır...O derece ürpertici bi film...
tavsiye etmem :))
Begotten...
https://www.youtube.com/watch?v=fadhsuINHfk21 grams
Old boy
An American Crime
The Grey
Saw
..
müzik perisi <3333333333
flo kaç kişi yetiştirdiniz acaba bu sulak KS topraklarinda : ))
edeline sinemacıydı ya nereye gitti ://7
lusayla faceten konustuk demin evet gitgide dibe gidiyo durduramiyoruz : )
Ne gariptir ki filmin ismini hatırlamıyorum, mükemmel bir yapıttı deliler hastanesine kapatılan bir kızın şizofreni bir şekilde dünyasını anlatıyor. 3 gün bunalıma girmiştim izleyince, marvel yapımıydı sanırım.
ben izlemem korku filmi falan. en son geçen prometheus izledim ki korku filmi bile değil aslında. yine de hazzetmediğim görüntüler vardı. ama konusu güzel diye bitirdim filmi
İğğğğ iyi hatırlattın. Prometheus ne iğrençti be.
ben izleyemiyorum zaten pek böyle görüntüleri. hiç sevmem
aha ikinci pink jhasgdkjhasdg
ben izlemem olm normalde zaten. yanlış yönlendirme sonucu izledik. konusu yine güzeldi o yüzden bitirdik.
alien falan işim olmaz. izleyene madalya veriyorlar da haberimiz mi yok :D
birincisi soru rahatsız edici filmler. bu soruya korku filmi izlemiyorum yazmak nasıl bişeydir aga.
ikincisi prometheus alien'le bağlantılı, izleyeceğin filmi az araştırsan böyle olmaz ha?
şöyledir aga
1. en son izleyip rahatsız olduğum filmi sormuş, söyledim
2. korku filmi izlemediğim bilgisini niye verdim, bu bahsettiğim filmden herkes rahatsız olmayabilir, referans almasın kimse zira ben normalde izleyemiyorum
3. izleyeceğim filmleri araştırma gibi bir huyum yok, tavsiye ettiler izledim. hayatta tek uğraşım sinema değil
2. madde çok cılız pinksen söyle bak etmus vakasından sonra seni anlayışla karşılarız aksjdhkajsd
gören gördü bizi bro, vakasını falan bilmem.
onu o elemanın peşine sormadan etmeden o kadar düşen bilumum kekliklere söylemek gerek.
hazzetmiyorum korku filmlerinden evet, yapı meselesi
abisi de olabilirsin ama :))))))999
o değil de bu soru senin sorun mu :D
şimdi gördüm he tarantino diyor baktım 8 aylık soruymuş. nereden düştük buraya
ahahahaha
sıpagetting getirmiş canlı yayından
pink diyenleri beklerim buyursunlar. harem den alır ilgilenirim kendileriyle nereden gelirlerse gelsinler
soruyu bitter diriltti. İyi ki de diriltmiş epey güldük
herkesin espri anlayışı farklı tabi
he.
eğlenin siz hadi bakalım
:D
link
imdb puanını da 7 vermişler.. inanılır gibi değil. iğrenç ötesi bir film keşke izlemeseydim.
salo yani sodom'un 120 gunu demisler de ben o kadar extreme bulmuyorum.
hos B-movielere de bakabilen bir bunyeyim yeri gelince. ama alttaki cevabim halen ayni.
hala izlememişim alttaki filmi :))9
pis : ))) otur izle!1
unutmuşum aslında not etim listeye aldım :))
Prometheus, sçımtrak birşeydi. Ne oldu ne bitti, ha konu rayından çıktı sonunda güneşi gördüme bağladı bildiğin.
alien trilogy izlemeyen biri prometheus neden izler ki?
The Holy Mountain
nası bir manyaksam sonuna kadar izledim hem de
seni de sinema konusunda gözüm tutmuyor değil jesus ;)
ahaha geçen onu açtım yarısına kadar anca izleyebildim ama bitirecem bi ara. seni anlatıyordu ajsdhgjkasdh
gülücük attığını ne zamandır görmemiştim çok manidar bu ^^ ama i'm the music man'in baska yerlere uzantisi biliyorum ben!1
vayy iyi yakalamışsın dude.
asjdghasjkdghkajsdh ahahaha
adonisleri sizlayan NYlu dancer kadar titretici
beyler toplanın adonis yapıp ny ye yerleşiyoruz
i <3 NY tshirtleri benden
ben de filmde etmus'un yunan kirmasi sevgilisi rolunu alayim saç rengi kizildi kizin ordan tuttururum
adonisim yok ama ''sevgilim dans'' kontenjanından girerim olaya :)))9999
yalnız bi sorunumuz var ben balık tutmayı bilmiyorum ajsdghkjasdh
weqdfwe
,dç.fğüw
eşd,weçlşiğweqd.
wüqedwqe
flo asdhgfajdghf
şişko etmus ananin evinde uno lightlari tikinip ustune pizza cakip siteye girerken hic mi sizlamadi vicdanin soyle :(((
i spit on your grave remake
aslinda istismar sinemasindan rahatsiz olmam ama cok abartmislardi.
izlemedim ona bi bakayım.
Romanı sevmemiştim filmi de izlemedim ama elbet bir gün izleyeceğim :(
3 die bir film vardı, japonlar yapmıştı galiba..ne fılmdı arkadas..ıgrenclıkte kesınlıkle ilk uce gırer bu fılm
titanic çok baydı cidden. bir de destere hiç kimse kusura bakmasın.
Gene duyan gelmiş duyan gelmiş. The ballad of jack and rose baya bir irrite ediciydi.
hoşgeldin sen de :)))
irreversable. <sdfghj
<3
<33333333
yirin <3333
minnoş yha <33
Gomeda ::D:D
Barda filmi benim için öyleydi.
henüz öyle bir film çekilmedi benim açımdan
An American Crime
3 alta bak pink fake hesapla burda la ajksdghjkad
pink .wqdöeflşidwedqwed
son cekileni garip bi sekilde rahatsiz etti. belki o anki ruh halimle de ilgiliydi bilmiyorum damaros. normalde rahatsiz edici filmleri sevmeme, psikolojik gerilime tapmama, B-movieleri yalamama ragmen. :((8
kesin pink ahahah bu kadar benzerlik olamaz
testere kesinlikle.
das experiment
human centipede.
nvnjzdjknjnjsbkdgnvndjkl
ahahaha alien <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar